skimre Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 jeg ble: Politimester Bastian Du er nok den hyggeligste politimannen som finnes, men kanskje litt for hyggelig? Du liker ikke å stresse, og blir gjerne venn med personene som sitter i arrest. Du er både lovgivende og utøvende maktinnhaver, og således kan du karakteriseres som en diktator. Men en ganske snill diktator, må jeg si... 6.54% har falt innenfor denne kategorien. http://quiz.start.no/?p=play&quizID=11679
Tvilling-77 med gullguttene Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Å huff-a-meg å huff-a-meg jeg er så sint som fy.... uten å ha tatt testen er jeg definitivt tante Sofie. Men jeg skal prøve den seinere...
Tvilling-77 med gullguttene Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Ha ha, visste det, ble hun tanten ja. Som 3,25 % av andre som har tatt testen.
FrøkenSprøken Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Jeg er også redd for at jeg blir tante Sofie, for jg er ganske streng til tider. Skal ta testan nå, så får vi se...
FrøkenSprøken Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Hmm... Jammen ble ikke jeg også politimester Bastian. Ja,ja. Er vel ikke så fryktelig streng da:)
solemio Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 Du er en søt jente som liker å sitte ved pianoet og spille og synge. Desverre har du en veldig streng tante, men du har gode venner som hjelper deg når du trenger det som mest. Hehehe, det stemmer egentlig fryktelig godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå