ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 I dag våknet jeg kl 5, da sambo bra på jobb. Fikk ikke sove, for lille våknet også i magen... Så jeg la meg på sofaen og tittet på tv.... sovnet etter 1 time... da jeg våknet merker jeg at jeg har vondt i den ennpuppen, på den siden jeg hadde ligget.. Så jeg reiser meg opp.. og ser... Hahah der hadde hele puppen lekket og Melka hadde stivnet rundt hele puppen.. Et stor tegn på at noe er på gang! hihi
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 3. juni 2007 Haha, det er melk i sofaen også!!!!!
Mini2007 Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 He he, bra det ikke bare er meg, jeg lekket om natta, så puppen ble "limt" fast i ryggen til samboeren min, hærlig...
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2007 haha, så utrolig bra og ekkelt! lol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå