Gå til innhold

Hahaha.... våknet i dag....


ღZalina med Robin og Isabelleღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag våknet jeg kl 5, da sambo bra på jobb. Fikk ikke sove, for lille våknet også i magen...

Så jeg la meg på sofaen og tittet på tv.... sovnet etter 1 time...

 

da jeg våknet merker jeg at jeg har vondt i den ennpuppen, på den siden jeg hadde ligget.. Så jeg reiser meg opp.. og ser... Hahah der hadde hele puppen lekket og Melka hadde stivnet rundt hele puppen..

 

Et stor tegn på at noe er på gang! hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, det er melk i sofaen også!!!!!

Skrevet

He he, bra det ikke bare er meg, jeg lekket om natta, så puppen ble "limt" fast i ryggen til samboeren min, hærlig...;)

Skrevet

haha, så utrolig bra og ekkelt! lol

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...