Dragemor Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Hei. Har forstått det sånn at noen vero moda butikker har noe mammaklær.. stemmer det? Da er jeg i såfall super interessert til å høre hvilke butikker i hvilke byer som selger dette!! Bor i Horten så Vestfold, Østfold, Oslo er vel plassene det er mest interessant å høre om. Men om det er i Sandvika i Bærum så er det også greit å høre ) Tusen takk for hjelpen !!!
Belle&Mini Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Hei Vero moda har noen veldig behagelige bukser med strikk i livet. Er ikke mamma bukser men funker veldig bra som det. Jeg kjøpte de i alle 3 fargene de hadde da,så i går at det var kommet i enda fler farger og. Og stoffet er deilig om sommeren. Alle vero moda btikker tror jeg har dem.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Dette lurer jeg på også..... Gjerne Asker/Bærum/oslo
Vestlandske meierier A/S Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Her jeg bor selger vero moda mammaklær ja;) Men jeg bor på landet da, ikke i nærheten av Oslo dessverre!
Anette og Miss Sofie Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Når jeg jobba på ONLY som er samme kjeden var det snakk om at bestseller, eller vera moda skulle starte opp med mammaklær men ettersom hva jeg skjønte på sjefen min så var bare dette i Danmark der det hele starta. men EXIT barneklær har litt mammaklær, fant endel bukser som var i sånn vera moda/ only stil der (EXIT er samme kjeden som vera moda pluss pluss:) åsså var de mye billigere enn foreksempel på H&M bare 250kr for den ene og 300kr for den andre:) kjøpte mine i trondheim, men Exit fins jo mange plasser.
kelebek Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Hei! Jeg har handlet i en butikk i Larvik som heter Mosquito. Den ligger i Kongegata 20. De har klær av merket Mamalicious som visstnok blir produsert av Vero Moda kjeden. Du kan se et utvalg av klærne på www.mama-licious.com. Mye fine/tøffe klær til veldig greie priser. Larvik og Horten er jo ikke sååå langt fra hverandre :-)
mummyme Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Hei, jeg jobber i både VeroModa & EXIT.. Dette er bestseller kjede med jack & Jones, veromoda, exit, only, TDK, Selected og pices Merke Mama Licies er det du kan finne i bestesellers "dame og barnebutikker" Mest vanlig at EXIT fører det... Stilige og freshe klær! =)
ano`num *17.03.10* Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 Jeg har mange overdeler fra bla Vero Moda som er helt herlige nå (";) Bruker omtrent bare Vero Moda og BikBok. Sliter så innmari med å finne gravidklær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå