Gjest Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 skulle kjøpe til minin her i går,men de hadde ikke.Hadde tatt bort lappen og,så så ikke ut som e var utsolgt heller... Det er dumt da,han pleier å få ei flaske i senga om morgenen mens vi ordner oss føre jobb.Så får han ordentlig mat hos dagmamman.
It's all about me Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Jo den finnes fremdeles, kjøpt av den de siste dagene. Men Hipp sin maisvelling har jeg ikke klart å finne på en stund, og der er også lappen borte. Ergelig siden lillegutt er superkresen og fullstendig avhengig av begge de vellingene. Forsvinner den fra Nestle også blir det fullstendig krise her i huset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå