Gå til innhold

lages det ikke velling mere??


Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle kjøpe til minin her i går,men de hadde ikke.Hadde tatt bort lappen og,så så ikke ut som e var utsolgt heller...

Det er dumt da,han pleier å få ei flaske i senga om morgenen mens vi ordner oss føre jobb.Så får han ordentlig mat hos dagmamman.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har sett i butikken her iallefall.......

Skrevet

Jo den finnes fremdeles, kjøpt av den de siste dagene.

Men Hipp sin maisvelling har jeg ikke klart å finne på en stund, og der er også lappen borte.

Ergelig siden lillegutt er superkresen og fullstendig avhengig av begge de vellingene. Forsvinner den fra Nestle også blir det fullstendig krise her i huset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...