Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 ronker mannfolk i dusjen hver dag??sånn ca..?
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Hæ, det visste ikke jeg ihvertfall..? Min har nå ikke for vane å gjøre det..
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 dytt..bare nysgjerrig jeg..noe mannfolk som kan svare da??
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Hvor man gjør det, er vel veldig forskjellig fra mann til mann. Men mest praktisk i dusjen, men ikke mitt favoritt sted. Men vil tro de fleste menn med dame runker et par ganger i uken, mens single menn gjør det 1-2 ganger daglig. Personlig har jeg dame, men runker av og til 1-3 ganger om dagen. Hender jeg har pauser pg da
Pikken-som-har-gjort-jobben Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Jeg runker nesten aldri i dusjen, hvis jeg skal runke til jeg kommer gjør jeg det på badet som oftest. Jeg runker minst et par ganger pr. dag, men vanligvis ikke til orgasme.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Personlig så synses jeg det kun er mammadalter og kroniske penisfiklere som ronker. For min del så har jeg så mye sex at jeg ikke trenger å bruke pausene på ronking:-)
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 det kan jo ronkes til utløsning men en trenger ikke få orgasm.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #10 Skrevet 6. juni 2007 men betyr det at menn ikke alltid får orgasme når "det går for de"??
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #11 Skrevet 8. juni 2007 åssen vet kan man vite at han fikk orgasme da? det "går for han" ver gang vi har sex men åssen vet jeg at han får orgasme? uten ¨å måte spørre han?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #13 Skrevet 9. juni 2007 det er vel bare å spørre det..? Gubben min sier det som oftest hvis han får en skikkelig vill orgasme, og jeg spør han nesten alltid om det var godt etterpå.. De liker at vi er litt oppmerksomme de også, vettu.. :-)
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #14 Skrevet 23. juni 2007 Alle vet at sperm og vann ikke er den beste kombinasjonen....
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #16 Skrevet 24. juni 2007 Noen ganger kommer bare sæden, oftest når jeg runker - kommer det bare sæd ut. Når jeg har deilig sex, med alt som hører til - da er det ikke bare sæd som kommer, men jeg kjenner det i hele kroppen. Det sitrer, iler, bruser, knyter seg, jeg holder pusten, kniper øynene sammen, det rister i kroppen. Ja, det er forskjell...ikke alltid orgasme nei. Hei,hei... Merkelig forklaring sikkert, men pyttsann, det beste jeg fikk til...tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå