Gå til innhold

Den beste stellevesken er:


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er den beste stellevesken mener dere? Med tanke på pris, funksjonalitet, romplass, med/ uten flaskevarmer etc.

 

Syns alt er så dyrt rundt omkring så når jeg først må kjøpe vil jeg ha noe bra :)

Videoannonse
Annonse
Gjest otilie79;)
Skrevet

Har faktisk ikke stelleveske, ikke hatt det til noen av mine 3 små og klart meg veldig fint. Har ei Juicy Daydreamer veske som er veldig stor hvor jeg har bleier, salver, våtservietter og sånt i itillegg til mine egne ting:);

 

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=508854412

 

Mi er svart og rosa:o)

Skrevet

Vi har en Skip Hop Dash, den er jeg veldig fornøyd med :)

Skrevet

Jeg er ikke så fancy, jeg da...har en svart Teutonia stellebag som jeg kjøpte sammen med Teutonia-vognen i 2004...men jeg syns den er super! God plass til alt mulig, stellematte i den og passe med små rom + henger veldig fint på vognen:o) Betalte vel 500,- for den da jeg kjøpte den.

Skrevet

jeg har hatt basson og babybjørn sin, men nå har jeg en vanlig snoopy veske..betalte 199 kr for den og jeg er stor fornøyd, var et mye bedre kjøp enn de to andre kan man si..plass til alt jeg trenger med meg=)

Skrevet

Vi har babybjørn, og er superfornøyd med den. Den er ensfarget og nøytral og det er god plass inni den, men det viktigste er at det er masse små lommer inni den, slik at du slipper å lete etter noe. Blir etterhvert mye småting som skal være med når man skal ut på tur, og da er det greit å ha et system.

 

Tror de koster ca 800 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...