Gjest Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Hva er den beste stellevesken mener dere? Med tanke på pris, funksjonalitet, romplass, med/ uten flaskevarmer etc. Syns alt er så dyrt rundt omkring så når jeg først må kjøpe vil jeg ha noe bra
Gjest otilie79;) Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Har faktisk ikke stelleveske, ikke hatt det til noen av mine 3 små og klart meg veldig fint. Har ei Juicy Daydreamer veske som er veldig stor hvor jeg har bleier, salver, våtservietter og sånt i itillegg til mine egne ting:); http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=508854412 Mi er svart og rosa:o)
MintCondition Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Vi har en Skip Hop Dash, den er jeg veldig fornøyd med
*Rutletutt* Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Jeg er ikke så fancy, jeg da...har en svart Teutonia stellebag som jeg kjøpte sammen med Teutonia-vognen i 2004...men jeg syns den er super! God plass til alt mulig, stellematte i den og passe med små rom + henger veldig fint på vognen:o) Betalte vel 500,- for den da jeg kjøpte den.
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 jeg har hatt basson og babybjørn sin, men nå har jeg en vanlig snoopy veske..betalte 199 kr for den og jeg er stor fornøyd, var et mye bedre kjøp enn de to andre kan man si..plass til alt jeg trenger med meg=)
FrøkenSprøken Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 Vi har babybjørn, og er superfornøyd med den. Den er ensfarget og nøytral og det er god plass inni den, men det viktigste er at det er masse små lommer inni den, slik at du slipper å lete etter noe. Blir etterhvert mye småting som skal være med når man skal ut på tur, og da er det greit å ha et system. Tror de koster ca 800 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå