Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Har hatt rier siden halv 3 i natt og den siste timen eller to har de kommet med 5 min mellomrom. Har snakket med føden og jeg er forberedt på at dette fremdeles kan ta laaaang tid.... Men fy f.... man kjenner virkelig forskjell på kynnere og rier!!!! Så nå har jeg tatt meg en dusj, sambo er i full gang med en frokost til oss og så blir det vel en tur på sykehuset for en sjekk i alle fall. Håper bare virkelig at jeg ikke blir sendt hjem igjen med falsk alarm eller at de sier; n"ei her var det ikke mye åpning...... Ta deg en tur hjem igjen du......" Kjenner at jeg ikke orker veeeeldig lenge hjemme med disse vondtene.... Åh, tenkt; snart får vi endelig hilse på lillegull!!!!
Regnbuemor til 2 Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Heia Maddemor. Lykke til. Så spennende!
spirenr 2 er gutt! Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Oj så spennende. lykke til! Håper at neste gang dere kommer hjem har dere babyen deres med.
evigoptimist Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Spennende! Håper du får en flott fødsel=) Lykke til!
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 3. juni 2007 #7 Skrevet 3. juni 2007 oi så spennende!!!Lykke lykke til!Håper du får en fin fødsel=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå