Gå til innhold

GOOD MORNING!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Solen skinner - ingen grunn til å ligge under dyna lenger nå:-)

Opp og hopp - spise en deilig frokost, sette en bolledeig, ut i solen og nyte dagen med store og små:-)

NÅ ER SOMMEREN HER - HA EN FLOTT DAG ALLESAMMEN:-)

PS....Alle de andre sover, men jeg nyter soloppgangen og kjenner energien suges inn i kroppen - HEEEERLIG!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opplest og vedtatt...Attpåklatten :-) er en raring ...hehe...

Jeg fortalte dere i ett annet innlegg her at jeg ikke skulle gjøre noe denne helgen... da glemte jeg reunion med russ-87, samt at jeg skal servere i konfirmasjon i dag....

Bestemte meg i utgangspunktet for å skippe reunionen, men etter å ha fått to småhissige telefoner fra ei som kommer fra Australia, samt ei som tok turen fra Sør-Afrika.... så kunne jeg for skams skyld ikke la vær å kjøre de 10 minuttene jeg hadde i reisevei..hehe... Og for all del!!! Det var kjempestas å møte alle igjen! Men du og du så mye gamle folk ;=)

Skrevet

Hehehehe..........i like måte du;-)

Såklart man går på en reunion! Som du selv sier, mye gamle folk å se på. Godt vi selv ikke har blitt en dag eldre siden siste.........tjohei!

Skrevet

ja,sola skinner og det blir en nydelig dag =)

hadde egentlig tenkt å sove litt i dag.men det mente da ikke minisjefen ;o) så her har det vært full rulle i flere timer allerede.jentene har vanna sukkerertene sine og er full av energi i dag.så jeg kan bare glemme å sitte i solveggen,hehe.men ut blir det.så får vi se hva som skjer.har ikke noen planer for dagen jeg.

ha en flott dag du å.så fint at sommern endelig spredte seg over hele fjøla ;o)

Skrevet

Hehe.. nei vettu... jeg kjørte forbi lokalet en gang.... så noen mennesker som sto ute der... men jeg tenkte at " jeg skal da vel ikke hit??? Her var det jo bare eldre mennesker?!?" Ta meg en ekstra titt i speilet og få igjen gangsynet kanskje???? ;=)

Skrevet

Jeg har pakke dag i dag, og de som kjenner meg litt vet at jeg haaaaater å pakke ;-)))

Står på terrassen i sola og stryker klær nå... Det er et sant kaos i snuppa sine klær :-/ Må rydde og brette og stryke og sortere.... Gusj...

Men vi skal ut på grilling til venner litt senere så jeg kommer meg helt ut i finværet jeg og ;-)))

Sambo er ute og triller med Jojo ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...