Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Solen skinner - ingen grunn til å ligge under dyna lenger nå:-) Opp og hopp - spise en deilig frokost, sette en bolledeig, ut i solen og nyte dagen med store og små:-) NÅ ER SOMMEREN HER - HA EN FLOTT DAG ALLESAMMEN:-)
Nicita73 Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Vi er oppe, hopper ikke rundt å smiler enda, men det kommer snart:) Ha en superduper dag i det nydelige søndagsværet:)
mai mammaen til to Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 hehe.. jeg er litt ufrivillig våken no... men det går greit..ser ut som det kanskje kan komme sol her og i dag..da blir jeg glad.. er iallefall uthvilt etter en natt der snuppen har sovet hele natten...(eller våknet litt før 6 da..men men)..driver å avvenner henne med puppen no.. har kun fått i går kveld og kvelden før det... før så har hun fått morgning, natt og en gang dag også.. så dette blir spennende..går foreløbig fint da..
Stratos med 3 barn Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 God morgen! Her blir det ut på tur etterhvert ja
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 I dag var det faktisk ikke grusomt å stå opp 06.15. Solen stråler og man vet det blir en flott dag!!!! Nå er ungene matet, smurt og påkledd. Endelig kan vi bruke sommerklærne som har ligget klare i skuffen. Mor er det litt værre med.....må nok stelle litt med meg selv før jeg kan ta på meg shorts og topp hehehehehe
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. juni 2007 Hehehe.......ja det sitter igrunn litt langt inne dette med sommerklærne......Hmm.......hva skal en ta på mon tro? Og jeg som reiser snart, men det rare er at når man kommer til utlandet så kler man av seg uten å blunke:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå