Gå til innhold

"bollemus"........hehe! Se her! Noen andre eller er det bare meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 2 gangsfoedende og merker at denne gangen er det storre press paa...eh..ja...der nedentil!

Kjennes ut som om hele livmora og alt som horer til skal komme ut f.eks naar jeg har statt lenge eller sitter paa do!

Noen som skjonner hva jeg mener?

Redd at denne gangen skal "alt komme ut " naar jeg foeder!

Jeg er i uke 36 og har faatt masse blodaarer/aareknuter der nede og.....ser kjempe lekkert ut! ;) Men hadde det sist gang og men ikke saa ille som naa.

Noen som vet hvordan det paavirker det aa faa babyen ut der nede med tanke paa disse blosaarene/aareknutene?

Har jo hoert om de som omtrendt foder ut "innvollene"sine og..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler akkurat det samme som deg.... lurer også....

Skrevet

Jeg er også 2 gangs er 37-3 og har det sånn som deg- det er helt jævlig. Det eneste de har sagt til meg er at åreknutene går tilbake etter fødsel, men at det ikke har noe å si for fødselen ellers- og at de ikke anbefaler keisersnitt pgs dette. Jeg gruer meg litt til fødselen på grunn av dette... Jeg syns det kjennes ut som hele skjeden henger av og til- skikkelig delikat...

Er du fult sykemeldt? Jeg har fårr beskjed om å ligge mye for å avlaste... Lykke til uansett- det er ikke så lenge igjen..og forhåpentligvis er vi like god som ny etter noen mnd. etter fødsel...

Skrevet

oj oj!! kan ikke si at jeg har sittet ned saa mye nei...

Jeg er hjemmevaernde, men mye mer aktiv naa enn da jeg sist var gravid... har en til paa 17mnd, saa det blir aa springe etter han hele dagen!

Saa har legen sagt at selv om det kjennes som om det "faller" ut, saa gjoer det ikke det? Redd at i underbevisstheten kommer jeg til aa holde igjen paa foedselen...og det er jo ikke bra!!

Er enda reddere for aa revne mye denne gangen og, smorer saa f...med olje der nede og masserer, fordi de sier at det skal hjelpe!

WOW 37+ 3....ikke lenge til naa NESTEMANN! Lykke til, du maa slenge inn noen ord om hvordan det gaar/har gaatt!! oki!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...