*Rutletutt* Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 Er selv 166cm og samboer er 179 - akkurat passe begge to;o)
katlinka Skrevet 3. juni 2007 #9 Skrevet 3. juni 2007 157cm (samboern er 173) - vi ruver ikke i landskapet akkurat
FrøkenSprøken Skrevet 3. juni 2007 #10 Skrevet 3. juni 2007 Jeg er 174, pappan er 173. Går greit så lenge jeg har på flate sko, men han liker det ikke når jeg bruker stillettheler;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå