Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Bør man ringe føden når slimproppen har gått?
-spent- Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Flere som er oppe om natta:) Nei, du trenger ikke ringe føden, er helt normalt at den går..ingenting trenger å skje på en stund enda..
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 nei, trenger ikke det, så lenge du ikke blør (ofte litt blod i slimproppen uten at du trenger ringe av den grunn (blodstripe i papiret eller sånn)
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 jeg hadde tenkt å slå av maskina nå, men så endelig et nytt innlegg- så, er her jeg enda vertfall men du hadde vondter du eller? (junimor 84) ( eller noe sånnt?)
-spent- Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Ja, har skikkelig vonde menssmerter..ofte..men ikke noe regelmessig..
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 så spennendes da:)) stram mage å eller? sitter nemmelig å kjenner på vondter selv- men siden jeg innrømmer aty jeg gjør det, kommer det ikke til å komme flere vondter så...
-spent- Skrevet 3. juni 2007 #7 Skrevet 3. juni 2007 Innimellom stram mage, men mest vondt bare i korsryggen..det som er verst. Går litt nedover i beina. Gir seg aldri..Presser skikkelig mot rumpa liksom, kjennes ut som jeg må på do, men får ikke til, hehe..
-spent- Skrevet 3. juni 2007 #8 Skrevet 3. juni 2007 Jeg fikk ikke med meg det du skrev..hehe.. Så bare få vondt du, hihi:)
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 3. juni 2007 #9 Skrevet 3. juni 2007 hehe:)) hadde nettopp et mislykket forsøk på dassen selv jeg:)) sist hadde jeg riene i korsryggen husker jeg-- hvor lenge har du hatt det nå da? mener, når begynte det?
-spent- Skrevet 3. juni 2007 #10 Skrevet 3. juni 2007 hehe.. Det er rett og slett noe dritt, hihi:) Natt til 1.juni begynte jeg å få mer vondt enn jeg har pleid å hatt.. Men har drevet på i hele ettermiddag/kveld/natt nå..
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 3. juni 2007 #11 Skrevet 3. juni 2007 skjer sikkert noe hos deg nå da tipper jeg:)) er mere skeptisk til det her i gården ja, om det begynner å gjøre SKIKKELIG vondt skal jeg heller tørre å tenke tanken, og gå å pakke den jævla beggen (som jeg ALDRI får meg til å gjøre..) tenker jo tanken, men TØR ikke tenke den liksom.... det begynte med sånn ekstra vondt her nå nettopp hos meg da (kanskje en times tid siden)- derfor er jeg skeptisk- på en time her nå burde det jo ha tatt seg opp litt om det var ekte saker... så nå skal jeg slutte å tenke på det (haha! lett ja!) men skal..
-spent- Skrevet 3. juni 2007 #12 Skrevet 3. juni 2007 Hehe..ja det er veldig lett.. NOT! Klarer jo ikke sove nå da, det er bare dumt å prøve..måtte stå opp igjen og sette meg her, hehe. Er egentlig trøtt som en dupp, men hjelper lite.. Men om det skjer noe, så burde det bli enda vondere vel? Synes det har vært like vondt nå en stund, og er jo heller ikke regelmessig så lenge noen varer lengre enn andre og er vondere enn andre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå