Gå til innhold

hvor fort merker man at man er gravid etter en SA???

Anbefalte innlegg

Skrevet

sist jeg va gravid merket jeg at jeg ble så rar i magen, full av luft, og må bommelomme flere ganger te dagen, hører og kjenner hvordan det rommesterer der inne.. Er ikke så lenge siden jeg va gravid, men jeg mistet, va 5 uker på vei.mistet 23 mai, blødde i 5 dager, vi hadde sex for første gang nå på mandag, er det for tidelig å bli gravid, og for å merke noe???

er sikket teit dette her, men e begynner jo å lure når magen min plutselig ble sånn igjen... Det romesterer no vilt inni der...

Håper på mange gode svar og råd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen som kan hjelpe???

Skrevet

hei. jeg fikk konstantert sa 26.april - da var nesten alt ute, så jeg vet ikke helt eksakt når det skjedde. hadde bare småblødninger og ingen smerter. blødde 6 dager etter jeg var hos legen. Nå sitter jeg her med positive tester igjen. vært usikker da, så jeg har testet litt nå og da de siste dagene i dag. den jeg tok i dag var klart positivt. hadde ikke mensen etter sa da, slik jeg ble rådet til. jeg er luft i magen, litt ømme bryster og litt stikkinger. ikke noe særlig til symptomer, men mer enn det det var forrige gang. da viste ikke testene pos før i uke 7. var nok noe galt allerede fra starten. men nå produserer jeg nok hcg hvertfall :)

Skrevet

Krysser fingrene for at du er gravid igjen da... :)

Jeg mistet 23 mai, blødde frem til 26 april, har vært hos legen og sjekke og alt va ute, så han sa det va bare å begynne å prøve igjen, trengte ikke vente en mens, Jeg har kun luft, og er mye på do, når jeg er ute å går tur, er det akuratt som e får leverhugg i høyre side, hadde det når jeg va gravid også, tror jeg får vente med å teste meg, er så lei av å kaste bort tester hele tiden... men ville det ikke vært rart om e skulle hatt symptomer allerede??? Etter SA hadde vi sex første gang 28 mai, og i dag er det 3 juni. er det ikke lite sannsynlig????

Skrevet

jo det vil jeg tro. tror nok ikke du er gravid enda...men hvem vet? de smertene du beskriver i siden er akkurat det jeg bruker å ha når jeg har EL men...

uansett lykke til.

jeg hadde også en SA 25.mai. har slutta å blø nå så vi prøver igjen. har ikke vært til lege og sjekka om alt er ute, men så jo en stor klomp som kom ut, og jeg har blødd mye så regner med at alt er i orden:)

lykke til

Skrevet

tror nok heller ikke jeg er gravid så fort, smrtene er ikke el smerter,, da værker jeg så at jeg blir helt gåen, får så vondt i magen da at, værker som regel en hel dag...

Håper dere lykkes denne gangen.... Og håper snart det sitter en spire her å...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...