Gå til innhold

Noen som er våkne?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter på min første nattevakt etter permisjonen. Starta på jobb igjen 1.juni. En kveld og to netter... Så da var vi i gang=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp,jobber i natta jeg også :-)

 

Hjelpepleier i bolig :-) Skal jobbe heeeelt til kl 8 i morgen i tidlig :-)

Skrevet

Ja, sitter og griner til nattkinoen på nrk he he

Skrevet

Halloen

 

Jeg er våken:)

 

Gjeeeeesp... Missunner ikke nattevakta di akkurat nå..

Skrevet

Jeg hopper til køys nå :) Opp tidlig og spise frokost på verandaen i finværet i morgen, eh, dag tidlig :) Trøtt nå ja. Nattinatt :))

Skrevet

Sitter her for mannen er bortreist :(

6 hele uker, så kanskje jeg blir her hver kveld fremover som før hehe

Skrevet

Ja er våken, har sykt barn! Gikk det greit og begynne på jobb igjen? skal ikke du ha en til om ikke altfor lenge, eller tar jeg feil? Ha en fin natt på jobben.

Skrevet

Der var jeg tilbake igjen, ja...

Godt å se det er fler enn meg=)

Jeg er spl jeg da, og jobber natt på et av byens sykehjem. Jobber endel på sykehuset også, men der er det ikke tid til dib, gett...

Skrevet

Skal ikke ha en til, nei, da tror jeg at jeg hadde krepert hehe..

Joda, greit å jobbe litt igjen. Uvant å måtte nenke da, men.. =) Hjernecellene våkner vel til liv igjen, får jeg håpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...