Bananikakao'n Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Sitter på min første nattevakt etter permisjonen. Starta på jobb igjen 1.juni. En kveld og to netter... Så da var vi i gang=)
Sassy. Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Jupp,jobber i natta jeg også :-) Hjelpepleier i bolig :-) Skal jobbe heeeelt til kl 8 i morgen i tidlig :-)
Bleikfeit.no Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Halloen Jeg er våken:) Gjeeeeesp... Missunner ikke nattevakta di akkurat nå..
♥ DAME Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Jeg hopper til køys nå Opp tidlig og spise frokost på verandaen i finværet i morgen, eh, dag tidlig Trøtt nå ja. Nattinatt )
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 Sitter her for mannen er bortreist 6 hele uker, så kanskje jeg blir her hver kveld fremover som før hehe
1881 Skrevet 3. juni 2007 #9 Skrevet 3. juni 2007 Ja er våken, har sykt barn! Gikk det greit og begynne på jobb igjen? skal ikke du ha en til om ikke altfor lenge, eller tar jeg feil? Ha en fin natt på jobben.
Bananikakao'n Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 3. juni 2007 Der var jeg tilbake igjen, ja... Godt å se det er fler enn meg=) Jeg er spl jeg da, og jobber natt på et av byens sykehjem. Jobber endel på sykehuset også, men der er det ikke tid til dib, gett...
Bananikakao'n Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 3. juni 2007 Skal ikke ha en til, nei, da tror jeg at jeg hadde krepert hehe.. Joda, greit å jobbe litt igjen. Uvant å måtte nenke da, men.. =) Hjernecellene våkner vel til liv igjen, får jeg håpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå