Monajenten Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Someone new - Eskobar feat. Heather Nova. Syns den så søt, men også litt trist i grunnen:-) :-(
Monajenten Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2007 Hihi:) Den er fra en reklame da, for en klesbutikk, husker ikke hvilken. You're gonna find someone new I really hope you do 'Cause I love you And the sun will come on through It's gonna shine for you 'Cause I adore you
Mom2Two Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Fin-fin, men, ja, også litt trist:-( Liker du "unintended" med Muse?
Monajenten Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2007 Ja den er nydelig, men ble litt lei den da den var en "landeplage"
Mom2Two Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 Mente å huske jeg hadde hørt den før, ja! Men nå kommer jeg jo ikke på hvilken da...Argh, fortell meg om du kommer på det! :-)
Monajenten Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. juni 2007 Hmmm.....kan det være Woman eller noe sånt? Er en sånn "damebutikk"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå