Butterfly_Flip Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Tror eg ska gå å legga meg.... Eller kansje eg ska sitta litt lengre. Ka seie dåkkår jentår??????
Butterfly_Flip Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2007 eg har ingen å spilla poker med. Kansje han beinlaus vil spilla poker.. eller katten... Nei katten ville ikkje.. Han har lagt seg...
Monajenten Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 På nett da, tullejente;) Sitter jo ikke og spiller poker med noen og maser på dib samtidig:-p Katten vinner, så la han sove.
Monajenten Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Duh, ble du nettopp Magda eller??? :-o *sjekka profilen din*
Butterfly_Flip Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. juni 2007 Magda nettopp ja.. eg har hatt profil her siden april 06, men eg måtte laga ny profil....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå