Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Jeg elsker de sure rosa bananene...hva de nå enn heter..
nickoline og supermann Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 pottis og alt som har med pottis å gjøre............................. nam............melkesjokolade som en god nummer to........
*Rutletutt* Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Av smågodt liker jeg best de svarte krokodillene og de rosa putene...men er egentlig en sjokolade-jente jeg da - og da må det være Freia melkesjokolade:o)
katlinka Skrevet 2. juni 2007 #7 Skrevet 2. juni 2007 Hehe.. de er ganske gode da.. kaller de for "brunoster"..hihi
Ikke bytt kone, bytt kjøkken! Skrevet 3. juni 2007 #11 Skrevet 3. juni 2007 De sure, rosa bananene med jordbærsmak du mener? De elsker jeg også Samt svarte krokodiller og salte sild fra Malaco, he he..
Ikke bytt kone, bytt kjøkken! Skrevet 3. juni 2007 #12 Skrevet 3. juni 2007 De "karamellklossene" er best med lakrissmak:)
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #13 Skrevet 3. juni 2007 TROIKA! ingen over, ingen ved siden av!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå