Gå til innhold

Hva er yndlingsgodteriet ditt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker de sure rosa bananene...hva de nå enn heter..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pottis og alt som har med pottis å gjøre............................. nam............melkesjokolade som en god nummer to........

Skrevet

Av smågodt liker jeg best de svarte krokodillene og de rosa putene...men er egentlig en sjokolade-jente jeg da - og da må det være Freia melkesjokolade:o)

Skrevet

Sjokolade..

 

Smågodt spiser jeg sjelden..

Skrevet

karamell (de klossene de selger i løsvekt :-D)

Skrevet

Hehe.. de er ganske gode da.. kaller de for "brunoster"..hihi :)

Skrevet

Lakris ;)

Skrevet

Kick - søt lakris :)

Crispo og blå stratos, mmmm :))

Skrevet

De sure, rosa bananene med jordbærsmak du mener? De elsker jeg også:)

Samt svarte krokodiller og salte sild fra Malaco, he he..

Skrevet

De "karamellklossene" er best med lakrissmak:):)

Skrevet

TROIKA! ingen over, ingen ved siden av!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...