Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Har våknet noen netter nå med leggkrampe. Helt pyton! Er det noen råd der ute mot disse eller hvordan få stoppet disse?? Takknemlig for svar!
Papegøyeblomst Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Fikk tips av en venninde som har født 4 barn, at Magnesium (tabletter, kjøpes på helsekost/apotek) skal hjelpe. Du tar pillene rett før leggetid. Er ikke så veldig plaget selv enda, men har hatt det etpar ganger.. Hvis du klarer å komme deg opp og stå på beinet, hjelper det også ( men ikke så lett når man vrir seg i smerter...) Lykke til!
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 æsj, det har jeg også begynt å våkne med... våknet nå i dag morges med kraftike kramer i BEGGE leggene.. viste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg.. holdt jo på i laang tid.. kom meg jo ikke opp av senga!!!
velsignet med to Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Jeg har knytt en ulltråd rundt begge anklene etter råd fra noen her inne. Utrolig nok så hjelper det. Har ikke hatt det nå i helgen og nå har jeg hatt leggkrampe igjen. Det må visstnok være ren ull, spør i en forretning hvor de selger strikketøy. Ellers fikk ei venninne råd fra jordmor om å spise en banan om dagen, det hjalp visst henne har jeg forstått.
Tpop Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Jeg har harr en del krampe ileggene, men etter ar jeg begynte med magnesium tabl har det forsvunnet:) Heldigvis. Den ene varte i flere min og jeg haltet i 3 dager etterpå og måtte til fysio for å få knudd et opp igjen. Pyton!
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 Ulltråd rundt leggen hjelper......... Billig er det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå