Mom2Two Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Jeg tror vi liker samme musikk:-) Lurer på om du har noen flere låter til meg? Fiske fiske:-) Jeg eeeeeelsker også "Unintended" med Muse. Har dere vært i syden eller skal dere, har ikke helt fått med meg..
*Rutletutt* Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Meg du mener? ;o) Jeg hører egentlig skremmende lite på musikk for tiden...:o/ Men elsker Keane og Coldplay bla.... Vi har vært i syden, ja - kom hjem for en uke siden. Gikk helt fint å fly, he he - var jo ganske så nervøs for det på forhånd....men ingen som sa noe eller spurte om terminbekreftelsen eller noe:o) Var så HERLIG å være en hel uke i sol, varme og luksus bare meg og samboer - selv om vi savnet Tobias masse - så gikk det helt greit. Visste jo at han storkoste seg hos mamma og pappa:o)
Mom2Two Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2007 Det hørtes superdeilig ut!!!! Tipper Tobias hadde det toppers hos foreldrene dine:-) Jepp, jeg liker også både Keane og Coldplay:-) Og, ja, det var deg jeg mente:-)
*Rutletutt* Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Hi, hi...var ikke helt sikker, men jeg trodde det;o) Ja, han hadde det veldig fint, og mamma og pappa sier de savner han kjempemasse nå som han ikke er der hele tiden:o) De ble jo så vant til å ha ham der.
Mom2Two Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2007 Sånn er mamma og pappa også, synes det er så tomt uten ungene når vi har vært der en stund. Blir vant til liv og røre:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå