Ladybug~N&E Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Jobber i en liten sentrumsbutikk og det flyter av narkomane, fylliker og butikktyver.... Kjenner jeg begynner å bli småredd for å gå på jobb. Har bare opplevd en 4-5 truende tilfeller foreløpig men vet aldri når en av dem klikker i vinkler fordi jeg tar dem for tyveri eller hiver dem ut fordi de har karantene. Har begynt å gå med en handlevogn foran meg som beskyttelse dersom noen skulle finne på å hive seg over meg. Har blitt slått etter og truet på livet( tar ikke alt like seriøst når det kommer fra skitredde 14åringer som har blitt tatt med en sjokolade på innerlomma) men når de er i narkorus så er de ikke akkurat tilregnelige og det skremmer meg mer nå enn før...... kvier meg nesten for å ta folk. Og med mitt ansvar har jeg ikke noe valg. Jeg må. Vi er bare to på jobb 85% av tida. NOen i samme situasjon??? Slitsomt dette her!! kan jo ikke gå rundt å gjemme meg hele dagen.
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 jobber i dagligvarebutikk men kan ikke si at jeg er i samme situasjon som deg nei=( høres ikke noe tryggt ut for deg, eller for andre for den saks sjyld å jobbe under slike forhold! vet ikke helt hva jeg kan anbefale deg å gjøre men jeg synes du skal prate med arbeidsgiveren din om dette, det må finnes en eller annen løsning som gjør arbeidsdagen din tryggere... legen din kan også være god å prate med om dette, han har sikkert forslag til endringer... hvor langt er du på vei?
Mamman til Mina og Sara Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 prat med sjefen din, de er jo pliktige til å tilrettelegge for deg, noe de ikke har gjort høres det ut som, det er jo utrygt både for deg og barnet, klarer de ikke tilrettelegge kan du gå over i svangerskapspermisjon.. det har jeg gjort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå