Gjest Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Jeg er heldt hekta, hadde en dobbelt cd av han en gang og på cd 1 var det en sang som var kjempe livlig, noen som vet hva slags sang det kan være?
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Jeg var skikkelig hektet på han tidligere, hmmm... Ikke den der blame it all on my roots?
manonym Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Hørte mye på han for et par år siden, men gikk over til Bruce Springsteen!!=)
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Ain`t going down till the sun comes up ?
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 papa loved mama ? Hihi, mimre mimre
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 2. juni 2007 #7 Skrevet 2. juni 2007 Noen av disse? Jeg har tekstene også ;-)
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 2. juni 2007 #9 Skrevet 2. juni 2007 http://www.cowboylyrics.com/lyrics/brooks-garth.html
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 2. juni 2007 #10 Skrevet 2. juni 2007 Du må skrive hvilken det var når du finner det ut :-)
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #12 Skrevet 3. juni 2007 det var en av sangene i doble live, men vet du en plass jeg kan høre sangen?
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 3. juni 2007 #14 Skrevet 3. juni 2007 Hmmm, kan se om jeg kan finne ut hvor man kan høre dem... Hva heter sangen da?
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 3. juni 2007 #15 Skrevet 3. juni 2007 Much too young too feel this damn old? Longneck bottle? Honky tonk woman?
~Snublefot~ Skrevet 3. juni 2007 #17 Skrevet 3. juni 2007 Hadde dilla på These boots are made for walking en periode, med han, mener jeg å huske, men har ikke hørt noe med han på lenge... Mannen min liker ikke "hestajazz":p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå