Gå til innhold

Noen som liker Garth Brooks her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er heldt hekta, hadde en dobbelt cd av han en gang og på cd 1 var det en sang som var kjempe livlig, noen som vet hva slags sang det kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var skikkelig hektet på han tidligere, hmmm... Ikke den der blame it all on my roots?

Skrevet

Hørte mye på han for et par år siden, men gikk over til Bruce Springsteen!!=)

Skrevet

Standing outside the fire?

Skrevet

Ain`t going down till the sun comes up ?

Skrevet

papa loved mama ?

 

 

 

 

Hihi, mimre mimre

Skrevet

Noen av disse? Jeg har tekstene også ;-)

Skrevet

tusen takk, håper jeg finner den rette sangen

Skrevet

Du må skrive hvilken det var når du finner det ut :-)

Skrevet

:-)

Skrevet

det var en av sangene i doble live, men vet du en plass jeg kan høre sangen?

Skrevet

JAAAA DIGGER HAN!!

Skrevet

Hmmm, kan se om jeg kan finne ut hvor man kan høre dem... Hva heter sangen da?

Skrevet

Much too young too feel this damn old? Longneck bottle? Honky tonk woman?

Skrevet

Full house??

 

Har håndhilst på han, på konsert :)

Skrevet

Hadde dilla på These boots are made for walking en periode, med han, mener jeg å huske, men har ikke hørt noe med han på lenge... Mannen min liker ikke "hestajazz":p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...