Gå til innhold

Er dette grei dåpspynt eller er det jalla?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha jentedåp i juli. Har kjøpt noen små (1 x 2 cm) pappfigurer, dvs, luer, gyngehest, pysj alt i rosa/hvitt som jeg tenkte å lime på rosa papp, sette hull i og binde sammen med rosa silkebånd og legge utover bordet som en slags girlander på hestesko-bordet. Bordkortene skal ha samme rosa kartong med bilde av Pia, duken er hvit papirduk, lyserosa servietter uten noe krims-krams, glasslysestaker 2-3 stk sammen med lys rosa og rosa lys uten noe rundt, hvite ell rosa enkle blomsterpotter med rosa blomster. Alt er liksom "stilrent" unntatt disse girlanderne, er det jalla? Eller hur?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor lage hull og sette sløyfe i? Kan du ikke bare strø dem utover? Ser bedre ut inni mitt hode i alle fall :)

Skrevet

for å være helt ærlig så syntes jeg det kanskje hørtes litt mye ut..hmm vet ikke helt greier liksom ikke helt å se det for meg:)

Skrevet

Ikke peiling

men om du vil ha godt råd angående blomster til dåpen...........vi hadde også i juli sist år. jeg laget de selv. Hadde hvite roser og blåbærlyng. ble så fine. og så mange penger vi sparte:)

Skrevet

Hehe, ja, dette hørtes mye ut etter alt jeg fortalte... huff, dårlig til å forklare. Bare kjøper billige potter fra ikea, gjerne hageblomster oppi eller uteblomster! Servietter, lys og duk er enkelt. De konfetti tingene kan jo bare strøs utover, da blir det liksom litt dåp over det og litt baby. Flere synspunkter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...