Gå til innhold

hjelp...kjenner sjalusien komme snikende...

Anbefalte innlegg

Skrevet

tingen er at min kjære jobber i barnehage og de har sommerfest ikveld. Egentlig skulle han bare være med meg og det var han først..mellom kl 18 og 20 så var vi på revy og hadde det kjekt:) men så etterpå var jeg trøtt og tenkte jeg skulle være grei og kjøre han til festen så jeg gjorde det... har fått noen meldinger derfra.. bl.a en der han nettopp skrev at ja, han er det eneste mannebeinet der og at han ikke danser eller at det ikke er noen som kladder på han. Vet jo at han er skikkelig , men på forrige barnehagefest så ble han skikkelig dritas og det var damer som gikk tett oppi han, tok på han osv.. da kom jeg nemlig mot slutten av kvelden, hadde brukt lang tid på å pynte meg og bli fin (var gravid da også) og det endte i tårer... nå er jeg i uke 31... syns dere jeg er teit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida vennen du er ikke teit...jeg er å sånn der,men spesiellt når jeg er gravid...vet ikke hvorfor...men du stoler vell på han..?Men skjønner deg ekstremt godt...jeg stoler jo på min samboer,men likavell så tenker jeg litt...vet liksom ikke hva jeg skal si...vet jo ikke hvorfor jeg selv er det engang=)

Skrevet

ja, selvfølgelig stoler jeg på han og han vet det, men likevel får jeg sånne dumme tanker:( æsj altså.. sendte en melding for å spørre om når han ville bli henta? og så svarte han ; vet ikke helt enda, kan sikkert komme meg hjem selv, hvis du ikke har lyst.

hva skal jeg svare til det da...vil jo ikke være noen festbrems heller... men syns ikke det er så veldig festlig at han henger der med en haug damer... dessuten hadde de kurs i barnehagen idag fra morgen til ettermiddag.. jaja...

Skrevet

Skriv bare at du kan godt hente han visst han vil hjem...men vil han være der er det greitt...å masse smile tegn så du ikke virker sur,..Så legger du til at du savner han....=)=)Neida...

Skrevet

hehe ja.. satt nettopp og tenkte at jeg ville si jeg savner han...men det er liksom så teit..akkurat som om vi ikke sees hver dag... og det er jo andre gravide som har samboere som jobber på sjøen osv..men,men...

Skrevet

nei du finner vell ut...ikke tenk så mye på det...han elsker deg!ER det ikke bare gamle damer som jobber i barnehager da...det er det i den barnehagen gutten min er i..hihi..men regner meed at det er det sikkert ikke der---nei ikke tenk på det du...=)Snart kan du ta deg en fest å han være hjemme med den lille=)

Skrevet

nei..det er ganske mange unge eller rundt hans alder da.. han blir 30 straks, jeg er 24... jaja.. skrev at jeg godt kunne hente han med en smiley og så klarte jeg ikke å la vær å slenge på et "savner deg".

dumme hormoner får vi vel si.....

Skrevet

åh... nå fikk jeg en ny melding: Jeg blir med damene en liten tur til byen så kommer jeg hjem. Elske deg:)

har lyst å grine nå jeg.... :( det tar minst et kvarter, sikkert tjue med bare taxi inn til byen altså.. og så minst ti min hjem fra byen med taxi til oss.. vi bor mellom barnehage og byen...

Skrevet

Huff da, sikkert ikke noe morro for deg..

Kan du ikke sende ham en melding og si at du kjeder deg hjemme mens du venter paa ham.. uten at det blir feil fordi da föler han kanskje at han "maa" hjem.. huff nei jeg veit ikke hva jeg skal si jeg.

Skjönner jo at du stoler paa ham, men det er ikke göy heller aa sitte helt aleine hjemme og bare tenke paa hva de driver med.

Lykke til, si ifra hva som skjer videre da..!

Klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...