Vimsaaa Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 For mange år siden hadde jeg en parfyme med en liten fugl på toppen av flaska, men husker ikke hav den het. Noen som vet hvem det er? Eller anbefaler noen andre gode parfymer?
chill+enda en til Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Åh, den husker jeg, jeg hadde den samme! Men kommer såklart ikke på navnet... Andre parfymer... Kommer an på hva man liker. Light Blue er veldig god. Den har jeg brukt endel, men jeg har en tendens til å alltid vende tilbake til Ralp fra Ralph Lauren da.
Vimsaaa Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2007 Lurer på om det kan være Nina Ricci L´air du Temps... Men den er det to fugler på og jeg mener å huske bare en....
*Rutletutt* Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Kan anbefale en...kjøpte meg nettopp Chanel chance....kjempegod!!!! Lett og fin - jeg syns vanligvis parfymer blir lett for tunge - men denne var så frisk og god:o)
nickoline og supermann Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Ricci sin l air de temps tror jeg også................. Mange gode parfymer altså... jeg har jobbet i parfymeri i mange år og har det meste.................men en jeg alltid har er j adore til dior............
nickoline og supermann Skrevet 2. juni 2007 #7 Skrevet 2. juni 2007 ikke dumt, men den er litt sær........passer ikke alle...........
katlinka Skrevet 2. juni 2007 #8 Skrevet 2. juni 2007 Dolce Vita? Den er tung da, kler ikke sånne friske lette dufter jeg.. har prøvd..hehe..
nickoline og supermann Skrevet 2. juni 2007 #9 Skrevet 2. juni 2007 Ja, dolce vita. Ja, den er tung:) jeg liker den, men kler den ikke da..............men jeg er blond da:)
Ikke bytt kone, bytt kjøkken! Skrevet 3. juni 2007 #12 Skrevet 3. juni 2007 Bruker mye forskjellig, men London fra Burberry og J'adore fra Christian Dior er mine to absolutte favoritter:)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. juni 2007 #13 Skrevet 3. juni 2007 Kan høres ut som Nina Ricci`s L`air du Temps ja:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå