nickoline og supermann Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Husk solkrem til de små! Vi har vært ute i hele dag. Andreas har blitt smørt og smørt........ikke like flink med meg selv. Mitt diamantsmykke har jeg nå gravert på brystet for resten av sommeren og litt til! Rød ja.
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Huden er viktig, og vi ligger høyt på listen for hudkreft i verden. Det er ikke viktig å være brun. Ikke DØDSviktig
AneB Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Så fint at det er et diamantsmykke da, hehe Men ja, kjempeviktig!!
*Rutletutt* Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Jepp - her er solkremen i hus både for Tobias og oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå