våken_om_natta Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 ... Ble litt lei meg jeg da. Vet jo at jeg er heldig som har ferie, men siden jeg fikk fødselspenger fra trygdekontoret fordi jeg "bare" vikarierer i jobben min, får jeg ikke dekt ferien min i år. Jeg sa jeg ønsket å gjøre noe spennende i år. Hva er spennende for dere egentlig??? For meg hadde det vært spennende å endelig få ta den langhelga til Stavanger som jeg og mannen måtte utsette i fjor. I de siste 5 årene, har vi fått feriere sammen en gang. Da er det lov til å syte, syns jeg... Jeg kjenner ikke så mange i denne byen ennå, og bor laaangt fra familie og venner. Noen spurte om jeg ikke trives i mitt eget selskap og er min egen venn? Jo, for all del, men jeg savner andre venner enn meg selv også da. Har blitt kjent med noen få, heldigvis. Fint å få det ut. Er ikke så veeeldig bortskjemt, skjønner dere. Kunne bare ønske å få være sammen med mannen min. Mange tar nemlig det som en selvfølge, og tror at vi velger ferie hver for oss.
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Tydeligvis noe jeg ikke har fått med meg, link til hele historien?
Katja Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Syns du fikk mye pepper på det innlegget jeg, skjønner godt at det der ikke er drømmeferien din. Og jeg er helt enig, hadde jeg hatt ferie UTEN penger og UTEN mannen min, og i en "fremmed" by, hadde jeg også syntes det var kjipt.
våken_om_natta Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2007 http://www.dinbaby.com/forum/thread/9482765
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 ikke gidd å bli lei deg av noe en haug fremmede høns på en nettside mener. ) (meg selv inkludert, hihi)
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #7 Skrevet 2. juni 2007 som jeg sa i det forrige innlegget så skjønner ikke jeg hvorfor du ikke kunne sutre over ferien når det ellers er greit med klage innlegg.
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 2. juni 2007 #8 Skrevet 2. juni 2007 Forstår deg drit-godt jeg... Klem
våken_om_natta Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. juni 2007 Takk! Jeg jobber som vikar på 7. året, altså stiller jeg bakerst i køen når ferien skal deles ut. Mannen min jobber i en bedrift som stenger i fellesferien. Altså er hans ferie spikret til et tidspunkt som er uoppnåelig for min del. I alle fall så lenge jeg "bare" er vikar. Og det er ingen utsikter til fast jobb ennå. SYT, SYT ,SYT!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå