Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 De er jegere, de liker å jage. Det gjelder også kvinnfolk, når de har fått byttet sitt, daler interessen. Har en mann dårlig selvtillit, noe som gjelder for de fleste på ett eller annet plan, så mister de faktisk lysten på deg, kun fordi du elsker han. Fordi når man har dårlig selvfølelse, så synes de ikke noe bra om seg selv, men de synes enda mindre om deg som elsker en som han. Menn er enkle vesner, men først når man skjønner logikken. Om du mister taket på kjærleiken med mannen, er det beste trikset å trekke seg unna, og la han tro at han mister deg. Da fatter han interessen igjen, veldig ofte.
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 men gjelder ikke det egentlig både kvinner og menn??
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Njæ, jeg tror kvinner knytter seg mer følelsesmessig til personen hun har sex med. Det tror jeg ikke mannen gjør i samme grad.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Jeg har fremdeles til gode å møte noen i en personlig krise som har emosjonell kapasitet til overs til å være glad i noen som helst.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 Hva med å holde forholdet levende med å gi hverandre oppemerksomhet og ros hele veien? Uten å late som noe som helst?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #7 Skrevet 2. juni 2007 Det er mange menn som er veldig egosentriske, de gir ikke ros og oppmerksomhet. De skjønner bare ikke bedre. Men ved følelsen av at de ikke har damen sin akkurat "der rundt lillefingeren" så vil de anstrenge seg litt mer.
Piri Skrevet 2. juni 2007 #8 Skrevet 2. juni 2007 Ærlig talt! Jeg gidder ikke å forestille meg å holde ting levende for noen som helst! Er det dødt så er det dødt. Man har ikke til dags dato klart å vekke noe eller noen som der død til liv. Man kan velge å leve med det og gjøre det beste ut av det, men å gjøre seg selv så liten som å forestille seg, er å gå for langt. Så mye er det ikke verdt.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #9 Skrevet 2. juni 2007 Takk for tips, ser hva jeg blir nødt til å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå