Gå til innhold

Ødem..i en fot???


filijokus *fødeklar*

Anbefalte innlegg

Jeg fikk ødem 1 notert sist jeg var hos jordmor. Som regel er det bare om kveldene jeg har hatt det, men nå føler jeg meg "oppsvulmet" fra morgen til kveld...

I dag har jeg spesielt vært hoven i høyrefoten, mens venstrefoten har vært nærmere normalen...Det er så ekkelt.

Er det egentlig farlig med all denne vannansamligen?

Drikker masse vann, forsøker og holde bena høyt om kvelden.

Men om natta orker jeg ikke ligge høyt med bena når jeg ligger på siden, det er jo bare ubehagelig.

Noen andre som er plaget med dette?

 

Jeg er glad det under en måned igjen til nurket kommer. Husker ikke hvordan det var å ha "vanlig" kropp lenger...

Phu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har og vann i den ene foten. Det er litt i andre foten også men ikke på langt nær så mye som i høyrefoten. Det ser ut som jeg har skadet foten, og ankelen er blitt borte. Leggen går rett nedi skoen..

 

Men jeg trøster meg med at det er bedre å ha det i foten enn i ansiktet og se ut som søstra til elefantmannen.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.Er 11 dager over tida og er like hoven i begge beina.Her må beina høgt fleire ganger for dagen.Ikkje berre om kvelden.I to dager har eg gått her heima i nokre gamle klogger.Har ikkje komt ned i skona mine.PYTON er milde ord.No har det vært ekstremt varmt ute i fleire dager og det gjer ikkje saken bedre.Hovner meir opp i varmen.Men snart er det over..Gler meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her.

Går rundt med en litt oppsvulmet venstrefot og en kjempe oppsvulmet høyrefot. Kjempe kjedelig.

Er ikke noe flink til å ligge med føttene i været... heldigvis bare 3 uker til termin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...