Gå til innhold

Vet samboeren deres like mye som deg ang babyting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi som sitter "stand-by" her (ja, jeg er innom ofte ja!), vi vet til slutt *ganske* så mye om ting og tang, triks og knep om baby/barn.

Men vet deres bedre halvdel like mye? Jeg for min del forteller og snakker om det vi faktisk lurer på til enhver tid til samboern min, for svarene finnes jo her på DIB:) Men han er jo IKKE like engasjert som meg når det gjelder å sjekke opp ting en lurer på. Og han sitter heller ikke her inne. Men hen vet jo at jeg er på disse sidene:)

Føler noen ganger jeg vet litt *for* mye i forhold til han. KAN være en ulempe. Men jeg kjører ALDRI over han hvis det er noe jeg mener skulle blitt gjort annerledels e.l. Lar han gjøre ting på *hans* måte. Hvis det kommer til f.eks hva babyen skal ha på seg eller hvordan han takler enkelte ting i hverdagen når det han som skal gjøre noe... Ja, dere veit...

Men til hovedsaken; Vet samboeren deres like mye som deg ang babyting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg har jo sittet her mye og lært litt:) og så har jeg hatt den første delen av permisjonen og har hatt behov for å sjekke opp og finne ut av ting:)

Men han er mye mer overforsiktig (hvis jeg hadde latt ham ville han kokt bøkene før han leser for vår 8 måneder gamle:) )og det skorter ikke på engasjement. Jeg er sikkert på at vi stiller likt når han har hatt permisjon en liten stund.

Skrevet

Emmmm ja. I vertfall nesten og slik som småen er nå. Men jeg hvet nok mer om det som venter oss, men det er vel gjerne grunnet utdanningen min da :)

Men han er veldig interesert i baby greier og kjempe iverig til å lære mer.

Skrevet

Niks. Nå for tiden er det veldig gammeldags her i huset ang slike ting. Han reiser på båt 4 uker på og 4 uker hjemme, når han er hjemme så byggen han hus til oss ca 10 timer om dagen.... Så er ikke så veldig mye han får sett til gutten vår nå... Så det blir jeg som gjør alt med gutten og hjemmet, mens han jobber..

Da han hadde 2 uker velferdspermisjon i forbindelse med fødselen så var det annerledes, da var vi hjemme hele tiden begge to.

Men nei, er nok jeg alene som er hønemora her nå for tiden..

Skrevet

Nei, han gjør nok ikke det, men han er flink da:)

Skrevet

Må bare skyte inn at jeg har verdens beste (selvsagt) samboer som er pappan til babyen vår:) Han er utrolig flink med barn. *klapperhanpåskulderen* ;) Og kan en hel del. Men jeg er, som også nevnt over her (vintergutt 5 feb=), jjeg er nok mere hønemor enn jeg er klar over. På en skjult måte egentlig;) Retter egentlig aldri på det han gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...