Gå til innhold

Hårtap - hvordan unngå??


LMR84

Anbefalte innlegg

mister utrolig mye hår for tiden. Begynner å bli bekymret!!! Er det noen som har noen gode råd til hvordan jeg kan unngå dette???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg aner virkelig ikke om noen gode tips - men hvis noen andre har noen, så kom med dem!!

 

Jeg mister også MASSE hår for tida. Søstra mi har termin om tre uker, og hun endte opp med å måtte klippe håret i en kortere bob-frisyre, fordi det ble så tynt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøje meg, kan man miste hår også :-O Da vil jeg også ha råd har endelig klart å sprare til langt hår :S

Hehe mye rart man må gå igjenom gett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at å se at det er flere en meg som mister litt hår! Men det er ikke artig i det hele tatt- så hvis noen har noen tips- er det fint. Snart lue! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også mistet masse hår. Så mye at jeg rett og slett har måtte klippe mitt lange hår ganske kort :-( Det så ikke ut, så tynt hadde det blitt. Jeg snakket da med frisøren om det - hun mente det var ingen ting å gjøre med det, da det er pga hormonene. Men trøsten er da, at det vokser ut igjen .... en gang. I mitt første svangerskape opplevde jeg faktisk det motsatte. Mistet omtrent ikke et hårstår hele svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også mistet avsinidig mye hår. Reagerte på det allerde før jeg fant ut at jeg var gravid (men var gravid altså). Har mistet hår i 8 uker nå.. Må nok klippe mitt lange hår jeg også. Skjønte ikke at det var en sammenheng med graviditeten før jeg leste det her inne....I mitt forrige svangerskap mistet jeg ikke ett hårstråd.Mistet derimot mye hår ca tre mnd etter fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hva, kan vi miste håret også?

 

Jeg er ny på dette med å ha barn i magen, så mye man skal lære.

 

Har heldigvis ikke merket noe hårtap forløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet at vitamin b er godt for hårveksten. Ølgjær har jeg også hørt (har ikke prøvd det ennå). Spurte frisøren min å hun sa at det var shampoo for det så jeg tror jeg får investere i en sånn:o)

Ikke kjekt altså!

Hvis noen har flere råd så kom med dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...

Jeg syns å huske å ha lest at man mister MINDRE hår når man er gravid, men kanskje det er først de to siste trimestrene?

Tror ikke det er så mye å gjøre med det egentlig, men b-vitamin er uansett bra for gravide. Fins masse b-vitamin i vørterøl, blandt annet.

Er jo verd et forsøk!

 

Sannsynligvis gir hårtapet seg etter hvert, som så mange andre symptomer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...