Gjest Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Veldig bra! Ville ikke vært foruten ,de beriker livet mitt.
~sjiraff~ Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Har tre søsken og har et veldig godt forhold til to av de. Sistemann har jeg i grunn aldri vært mye med eller hatt så mye til felles med. Vi er på ingen som helst måte uvenner og treffes jo flere ganger i året, men er ikke bestisser for å si det sånn.
F-mor Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 å ja!! Har verdens beste søster. men min mann har ikke det samme forholdet til sine søsken, selv om di bor på samme tettsted..
AneB Skrevet 2. juni 2007 #7 Skrevet 2. juni 2007 Supert til lillesøsteren min, men særdeles dårlig til storebror. Ikke for noen spesiell grunn, bare utrolig dårlig kjemi! Men det sier hvor dumt det er å få flere unger fordi "det er så kjekt med søsken".
Ikke bytt kone, bytt kjøkken! Skrevet 2. juni 2007 #8 Skrevet 2. juni 2007 Ja:) Mine søsken (tvillinger) er ett år yngre enn meg, og verdens nydeligste og beste personer! Jeg er utrolig glad i dem.
nati, knotten & lille karamell Skrevet 2. juni 2007 #9 Skrevet 2. juni 2007 Mine søsken er 11 og 14 år og jeg selv er 28 år. Har bodd vekke siden jeg var 19 år og syntest det er kjempetrist å være borte i fra søskna mine:( Jeg føler at jeg går glipp av så mye som jeg burde fått med meg. Er det andre som har stor aldersforskjell mellom seg og sine søsken og kommer dere godt overens når dere har blitt større? Jeg er redd at de skal "glemme" meg litt og at vi skal miste litt kontakt når de blir eldre ettersom de ikke kjenner meg så godt!
Katja Skrevet 2. juni 2007 #10 Skrevet 2. juni 2007 Har verdens beste forhold til lillesøstra mi, vi snakkes daglig i tlf, og treffes så ofte vi kan. Min søster som er er 6 år eldre enn meg, har jeg sporadisk kontakt med, men vi er ikke uvenner eller noe sånt. Vi bor langt unna hverandre, og snakkes ikke så ofte. MEN min eldste søster har jeg aldri kommet godt overens med, og etter at jeg ble voksen, og etter gjentatte episoder med henne, har jeg faktisk valgt å kutte kontakten med henne. Jeg fant ut at man ikke trengte å finne seg i all slags drittbehandlig, selv om man er i familie, og er egentlig veldig fornøyd med det valget jeg har tatt. Har god kontakt med ungene hennes da, de er "voksne" nå, og kan tenke selv....
'utakknemlig bitch' Skrevet 2. juni 2007 #11 Skrevet 2. juni 2007 JA, helt ok forhold til mine søsken.. ikke bestiser men går overens og kan snakke sammen.. er ikke så like som personer.. har en søster som er 9 år eldre enn meg, og er først nå som jeg er voksen vi har fått skikkelig kontakt..
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #12 Skrevet 2. juni 2007 Store aldersforskjeller i familien vår, det forklarer nok noe. Har godt og greit forhold til en, greit til en og dårlig til en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå