Snupi27 Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 når er det den egentlig "kommer" eller hva jeg skal si? hehe.. når den er borte, hvor lenge er det vanlig å vente til at fødselen starter?
m0n|ca me 2 små Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 hive meg på her eg.. veit at den ikkje treng å settei gang fødsel å at den kan komme måna før å sann, men den kjeme vel før vatne går el kan den komme ette de og? (samtidig kansje?)
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 jeg har lest at det kan gå intill en mnd og enda lengre hvis den kommer fryktelig tidlig. Da dannes det bare en ny en min gikk for noen dager siden og regner med at jeg kommer til å føde i løpet av en mnd. :) Har den gått alt?? :)
Regnbuemor til 2 Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Dette er veldig individuelt. Sist "gikk" min to uker før termin, og jeg fødte tolv dager etter termin. Mens ei veninne av meg mistet den to dager før termin, og fødte dagen etter proppen gikk, dagen før termin. Da var vi begge førstegangs. Nå har jeg ikke sett noe til at min er gått og jeg har termin om tre-fire dager.
Snupi27 Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2007 okei! det er greit å vite.. hehe.. er så masse man lurer på =p takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå