-spent- Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Nå driver jeg å lurer litt på om det ikke er lenge til den lille vil ut.. Har i det siste hatt en del vonde murringer, men i dag har det vært oftere og vondere.. Driver den å gjør seg klar mon tro?! Kanskje det skjer noe i natt?
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 nei men der er du jo! hadde trodd du var på føden alt jeg. ja kanskje det skjer noe i kveld. :)
-spent- Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2007 Er her jeg vet du, hehe.. Håper det kan skje noe snart, orker ikke gå lenge med disse smertene altså..
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 nei håper det skjer noe snart da. Jeg vil også ha smerter!!!!!
-spent- Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2007 Nei, det vil du ikke, hehe.. Jo, er egentlig greit så lenge det kan skje noe..orker ikke gå sånn i mange dager altså.. Lite behagelig..
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 du skal se at du våkner i natt og må reise på sykehuset. :)
-spent- Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. juni 2007 Vet da søren jeg..men er da lov å håpe.. Passe dårlig og egentlig, for samboer jobber natta, og har egentlig ikke mulighet å dra fra. Da blir det bare en på jobb, noe som ikke går en lørdagsnatt. Men han drar jo selvfølgelig om det skjer noe..men passer liksom bedre alle andre dager..hehe
Lillegutt ble junibarn Skrevet 2. juni 2007 #8 Skrevet 2. juni 2007 da tar jeg din fødeplass i natt.:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå