fjordpia*3gullunger*+spire Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 æ sola mæ i går, å ble solbrent på øret, sånn andregradsforbrenning..... noen andre som har opplevd d????? har jo aldri blitt solbrent der før!!! burde æ være veldi forsikti nu me øran?
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Ikke på øret men andre steder. OM du har en After sun-krem kan det lindre litt. Eller aloe vera. Ikke vanlig fuktighetskrem, det er visstnok fyfy på forbrenninger. Ellers bør du la det være heeelt i fred og ikke få sol på deg før det er helt bra igjen. God bedring.
fjordpia*3gullunger*+spire Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2007 smører mæ me aloe vera.... koffør ska man ikke smøre me fuktighetskrem????
Tredje barn på vei Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Jeg ble ofte brent på øra når jeg var liten.... er jo veldig tynn hud der så du burde nok smøre deg med en litt høy solfaktor... =) God bedring til øra di da!!!
Expat Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Du kan ta paracet også, det reduserer temperaturen.
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 Noe med at fett kan gjøre det værre. Dette er bare noe jeg har hørt og husker ikke hvor engang, så noe mer detaljert kan jeg ikke fortelle:)
fjordpia*3gullunger*+spire Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. juni 2007 okay da ska æ i alle fall kke smøre mæ me fuktighetskrem!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå