*dum&deiLig*™ Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 som mener at han ikke hadde ønsket å bli omskåret hvis han hadde fått velge?
susemor-3 små Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Jeg aner ikke om jeg kjenner noen. Det er i hvert fall ingen som har fortalt åpent til meg eller noen i omgivelsene at han er det... Jeg visste ikke at det er så vanlig!!
*dum&deiLig*™ Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2007 Det er mer vanlig å være omskåret en ikke å være det for menn. Jeg kjenner mange, ingen av dem føler at det har blitt begått barnemishandling eller overgrep fra foreldrenes side. Ingen ville heller hatt det ugjort.
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #7 Skrevet 2. juni 2007 Det er da vel ikke mer vanlig å være omskåret enn å ikke være det i Norge.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 2. juni 2007 #8 Skrevet 2. juni 2007 Min ex var omskåret... Amerikaner - og for han var det helt normalt..
*dum&deiLig*™ Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. juni 2007 Hvor stod det Norge? Snakker på verdensbasis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå