Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Se oppslagssiden Ris&Ros. Om du ikke finner det, finner du garantert noe annet verdt bryet.
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 uff ja jeg dreit meg ut.....men skjønner jo ikke helt hva innlegget gjør på ris&ros da? Men alt blir jo klaget inn der så den siden burde hete klagemuren:)
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 hmmmm fant ikke noe på ris og ros angående det innlegget jeg trodde HI refererte til.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 Jeg aner ikke om det er der. Jeg mener bare at om det er noe en ikke har fått med seg, er det stedet man bør lete etter det.
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #7 Skrevet 2. juni 2007 hehehehe ok. Nei rart egentlig at det ikke lå der. Var skikkelig driti ut av meg før i dag, men hvis det skulle ligge på ris&ros så burde det vært jeg som selv ba om at det skulle slettes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå