Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Nå må ikke du trå ut i ukjent farvann og tråkke oss anonyme på tærne er på kranglesidene.. selv om du er en eldre mor og bitter så trenger du ikke bite fra deg sånn... vi er hverken kjedelige eller ensomme.. Man må passe seg for å kaste sten når man sitter i glasshus.. )
Eat sardines and die Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Hvorfor skal hun ikke tråkke dere på tærne? Er de av glass? Hvorfor skal hun ikke bite fra seg? Tåler dere ikke det? Hvorfor skal man passe seg for å kaste stein i glass hus? Hva er det verste som kan skje?
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 oj så skremt jeg ble...og ikke minst fornærmet ;-) Hva har jeg å være bitter over? Jeg har alt fra veldreid kropp til snill mann. Jeg kan det aller meste, bortsett fra at jeg skriver litt dårlig ;-) Jeg stopper innom her i ny og ned for å rakke ned på late mødre med tunnelsyn og dårlig selvtillit som DU er et prakteksempel på. OG, jeg er ALDRI anonym........
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 ensom eller ei, frustrasjon er tegn på at dere har behov som ikke blir oppfylt...det er derfor dere uttrykker dere slik dere gjør her inne... (kanskje dere burde onanere mer?.....bare et forslag ;-)
prekæs Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 ... og en ting til... "sånn er det bare" er bare jentungen i forhold til meg....
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 oioioi.. nei jeg vet ikke helt det med galsshuset jeg, men jeg har hørt eldre damer bruke slike ordtak før, og tenkte dermed det kunne falle i smak.. blå tær er noe man får når alderen kommer sigende, og blodsirkulasjonen ikke er på topp lengre, så vi unge får forbeholde oss å bli tråkket på da.. ) Anonym knappen synes jeg rett å slett er et godt tiltak, slik at man slipper å stå til ansvar for noe man har skrevet...hahahaha...
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #7 Skrevet 2. juni 2007 vi anonyme er da såpass lekre at det blir ikke mye tid til onanering på egenhånd..behovet for det er noe som kommer med alderen det tydeligvis.. nei vi har fortsatt unge virile kjærster som stiller opp hver dag om det er ønskelig..
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 2. juni 2007 #9 Skrevet 2. juni 2007 beklager jeg ble borte en liten stund..... jeg kunne ha skrevet hva jeg har gjort og med hvem for det hadde vært så utrolig passende til svaret ditt ;-) ...men hvem hadde vel trodd meg. Du må gjerne rakke ned på de "eldre"........men vi tar ikke slikt så tungt....de fleste av oss er trygg på oss selv, god selvtillitt og lar ikke en anonym være en signifikant andre hvis du vet hva det betyr.......med andre ord: ..du er kanskje yngre men jeg er klokere ;-) (men slapp av du modnes sikkert med årene du også)
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #10 Skrevet 2. juni 2007 hmm...skal si det var en kjapp en.. men ting går jo litt fortere med åra.. (bokstavelig talt).. selvtillit, intelligens og ordforråd øker vel ikke nødvendigvis med årene så vidt jeg vet.. men det er vel på tide å røpe min identitet.. jeg er ei 33 år gammel røy fra oslo, som bare kjeder seg mens gubben er ute på by`n og sannsynligvis flørter med yngre kvinner mens jeg sitter bitter hjemme og passer våre tre barn ) takk for praten i kveld, og ha en ypperlig helg videre.. når skal jeg legge meg også får vi se om det hele ender med at jeg må ta saken i egne hender...hehehe... hilsen nok en gang
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 2. juni 2007 #11 Skrevet 2. juni 2007 Lykke til da ;-) (hm...kan virke som innlegget ditt var myntet på deg selv...håper ikke du er bitter fordi mannen din er ute og flørter...der er naturlig....er du bitter blir du uattraktiv så nyt kveldsroen og stunden med deg selv ;-)
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #12 Skrevet 2. juni 2007 hehe.. blir bitter av å sitte sånn alene en kveld.. mens man hører livet utenfor leiligheten.. takk for oppmerksomheten..
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 2. juni 2007 #13 Skrevet 2. juni 2007 Ikke skriv sånn, nå begynner jeg å synes synd på deg jo......
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 2. juni 2007 #14 Skrevet 2. juni 2007 hihi...må bare tilføye at mannen min er 11 år yngre ,-) Så komisk at jeg har det perfekte svar til alle dine utspill ;-) Det værste er at det er sant ;-)
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #15 Skrevet 2. juni 2007 hehe.. virkelig gjort et scoop du da ) her er vi like gamle, så ingen ting å skryte av der heller.. nei nå begynner dette å bli trist.. jeje... jeg har jo strekkmerker, hengepupper, litt for mange kilo og glede meg over da )
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 2. juni 2007 #16 Skrevet 2. juni 2007 Jeg kan love deg to ting: Det jeg skriver er sant, jeg har alt, ønsker meg mere penger og flere barn men det løser seg vel når mannen er ferdig utdannet fysioterapaut. Det andre jeg kan love deg at det å være lykkelig er hardt arbeid uansett status, penger og utseende. Det virker liksom så lett for den (lykken) ligger liksom rett forran der.....men det krever en del fokus og energi til å føle den........og dette er jeg sikker på at det er mange andre som også føler slik selv om ikke alle vil innrømme det ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå