Gå til innhold

Kjeeedelig på 3.trimester... kun snakk om føding

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samma innleggene heeeele tida. 'Jeg vil føde snart', 'Jeg er på overtid', 'Jeg er dritlei', 'Har slimproppen gått?', 'Jeg har kynnere, eller er det rier?'

Videoannonse
Annonse
Gjest Odyssey og det nydelige nurket
Skrevet

Vil du snakke om noe annet?

Skrevet

det er jo fryktelig rart da siden det er 3. trimester. ;) på 2. trimester er det UL og sparking og på 1. trimester er det MA og SA. det er bare sånn det er det ;) ;)

Skrevet

vel vi kan jo flytte det hit da om du misliker at vi snakker om det dær... jeg vil føde snart jeg:D:D skyt meg:P

Skrevet

Neeeei såååå merkelig da! Gå på et annet forum da! Skravlesiden har jo noen interessante tema! "Hva skal vi ha til middag?" "Hvor mange dager er det igjen?" "Nå er det på tide å knipe, damer!" Der må du bare finne noe som er interessant!

Skrevet

Det BØR jo kunne være rom for annet enn føding på 3.trimester...?

Går ikke 3.tri fra uke 28 eller noe sånt?

Noen som vil føde i uke 28 eller? (wow...)

Skrevet

Får komme med noen forslag du da til hva de kan diskutere. Men skriv det inne på 3. trimester for det er ikke alle som gidder å være inne..

Skrevet

du får starte en tråd om noe annet der inne da vet du:)

Skrevet

Så sint alle hva her da=)Men det er jo ditt eget valg om du vil være på denne sia...visst du vil prate om noe du så skriv nå det...men det er jo opp til hver enkelt det?jeg vil gjerne føde snart..det er varm å tungt=(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...