Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 at jeg ikke er i humør til å drive å fly rundt hele tiden.. synes det er deilig å kunne slappe av hjemme og nyte helgen.. men neida.. han drar på fest nok en helg uten meg.. så prøvde jeg å forklare at jeg er redd, hvem er ikke det, man aner jo ikke hva man går inn i med et barn i magen.. jeg elsker barnet mitt-men er redd likevel.. da fikk jeg f*** meg til svar: det er ikke det at du tror ikke jeg er klar- det er du som overhode ikke er klar!! hvordan skal jeg takle dette??
Tussa og Sofie Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Næmen jøsses....hvor langt er du egentlig? Synes generelt sett at man må komme frem til et kompromiss, trenger ikke gå ut hver helg, fredag og lørdag. Skjønner godt at du ikke føler for å fly rundt hele tiden. Men selvfølgelig innimellom er det jo greit at de tar seg en fest synes jeg.
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Oi - det var da litt av en komentar du fikk. Ja han kan se det litt fra din side og være hjemme med deg å se en film eller be over et par venner på spillekveld med godteri og brus. Så kan han gå på fest noen ganger - sammen eller han alene, men også ha en kosehelg hjemme av og til.
Smellt P. Tjukka Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Tror nok du og samboern , må ta dere en skikkelig prat rundt dette med å vente barn . Hva slags forventninger har han , hva tenker han om å bli pappa ? Kanskje det ikke har gått opp for han ? Virker nesten slik. Han virker umoden og kanskje litt usikker ... Når han sier at du ikke er klar , kanskje det er han som ikke er klar ? Prat med han , så får dere oppklart litt kanskje ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå