PrinsesseSjefen Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 har akkurat kommet på jobb, og her er det rolig. Hadde vært fint om det var noen her i dag som er i skravlehumør (er jo liksom en SKRAVLESIDE dette her). Hva har dere gjort i dag? Jeg synes jeg har vært ganske effektiv i dag... Etter jeg kom hjem fra nattevakt (får sove om det er rolig) spiste vi frokost, så klipte jeg plen, så bakte vi brød og vasket to klesvask, vært på matbutikken, vært på "vannkoppe-besøk" (prøver å gi minsten vannkopper, bare henne igjen som ikke har hatt...hehe), og grillet og spilt krokett før jeg reiste på jobb igjen. Været hos oss har vært helt topp i dag, iallefall 23 grader i skyggen da jeg sjekket. Og ellers stilt og så å si skyfri himmel. I morgen håper vi også på fint vær, da går vi kanskje tur om nattevakta mi ikke har vært fæl da...
Sassy. Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Så flink du er ! Er på nattevakt selv nå. Og må innrømme det, at etter ei nattevakt så er jeg lite effektiv.... Legger meg nedpå et par timer, så opp. Går kanskje en tur med vesla. Smårydder litt om jeg orker (pleier bare å sove 2 timer etter nattevakt,så jeg er zombie egentlig resten av dagen). Middag blir ofte noe kjempelett,eller noe som er bestilt :-) Men i morgen tenkte jeg at jeg skulle være flink,utnytte fineværet når vi har det å gå laaaang tur :-) eller sykle tur :-)
PrinsesseSjefen Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2007 Er på jobb igjen nå jeg.... 3. og siste nattevakt. Så i morgen skal jeg SOVE når alle er ute av huset. Vi har hvilende vakt mellom 2 og 6, men legger oss før om det er rolig. Er jo tilgjengelig på tlf/calling hele tiden. Fikk lagt meg først kl 2, så begynner å bli sigen ja... I dag har vi gått tur. Skulle liksom gå en stille tur på et fint utsiktspunkt. Men det ble ikke så stille... for da vi kom til parkerings-plassen var det FULLT av biler.... Alle skulle samme vei, for det var "åpning/avdekking" av en slik tavle, eller hva jeg skal kalle det, der det vises hvor langt en ser og hvor vi ser. Så det var rudnt 100 stk på den toppen. Har ikke noe imot å gå tur med andre, men var ikke forberedt på å gå i kø Ellers var det en deilig tur på ca 2 timer, i nydelig vær. Er forresten fortsatt skravlesyk om det er noen andre som er.... hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå