Gå til innhold

Jeg vil ha en hushomo


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger å ommøblere. Det aner meg at ting står litt på skeiva her. Jeg hadde nokså dårlig tid til å organisere da jeg flyttet inn her, men jeg har med tiden sett meg blind på det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sørg i allefall få en hus-homo som virker, jfr Maxbo-reklamen :)

Skrevet

Skrives det med eller uten bindestrek...ble i tvil...

Skrevet

Hmmm, ser egentlig rart ut med, så det korrekte er sikkert uten.

Skrevet

I tråd med "husdyr" feks.

Skrevet

Hva med oppbevaring av hushomoen? Tror hushomoer er forbi stadiet der de vil være i skapet.

Skrevet

Jeg har min på kommoden i gangen. Er liksom like langt til alle rom derfra. Så blir det enklere med forflytting og slikt. Samtidig vises han for alle besøkende, så han slipper å føle seg gjemt og glemt.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...