Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Jeg trenger å ommøblere. Det aner meg at ting står litt på skeiva her. Jeg hadde nokså dårlig tid til å organisere da jeg flyttet inn her, men jeg har med tiden sett meg blind på det.
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Sørg i allefall få en hus-homo som virker, jfr Maxbo-reklamen
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2007 Skrives det med eller uten bindestrek...ble i tvil...
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Hmmm, ser egentlig rart ut med, så det korrekte er sikkert uten.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2007 I tråd med "husdyr" feks.
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #7 Skrevet 3. juni 2007 Hva med oppbevaring av hushomoen? Tror hushomoer er forbi stadiet der de vil være i skapet.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 3. juni 2007 #8 Skrevet 3. juni 2007 Jeg har min på kommoden i gangen. Er liksom like langt til alle rom derfra. Så blir det enklere med forflytting og slikt. Samtidig vises han for alle besøkende, så han slipper å føle seg gjemt og glemt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå