Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gruer meg som en hund til de neste månedene fordi jeg er alene med barna, som forøvrig er pjuske begge to så eldstemann sitter i sofaen nå å erklærer at han vil spy, mens han hoster som bestatt, han klager også over vondt i magen og tidvis vondt i tissefanten. Fjasen er bare pjusk å sååå surv.

Jeg har et flyttelass som må være pakket og klart til å sendes i juli, jeg har 5000 vaksiner som jeg og barna må ta før avreise, papirer som må ordnes x 1000 og huset må forbredes på å stå tomt en stund.

JEg må overse at nybygget blir ferdig og da ordne alt som byggerene trenger, elektrikeren trenger samt kjøkken, bad, gulv, lys osvosvosv. Jeg vet INGENTING om bygging og arveiderene er polske og snakker bare polsk.

Jeg har et svømmebasseng som er smålekk og må fikses, men jeg kan ikke engang sette på roboten så hvordan skal jeg få skrudd det av. Jeg hadde en liten ulykke med bilen i går så jeg burde ha fått noen til å se over den for å forsikkre meg om at den fortsatt er trygg.

HJELP!!! Skulle ønske mannen min var her så kunne vi ha kranglet oss gjennom vår første bryllupsdag som er i morgen, men jeg sitter helt alene å må gjøre ferdig alle hans påbegynnte prosjekt, samt ta meg av hus og hjem. Det verste er jo at han reiste på torsdagsnatta og jeg savner han allerde og det er leeeeeenge til september. Så gi meg styrke, en hemlig styrkedrikk og masse energi fordi jeg har mest lyst til å krype å gjemme meg og komme ut når alt er ordnet.

Lurer på hvordan jeg skal klare alt dette samtidlig, jeg er jo utslitt nå!

Jaja, da fikk jeg iallefall sytet litt så da bør det vel gå litt bedre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sender deg litt tolmodighet i posten, for det er det du trenger mest ;)

Klemmer fra

Skrevet

Guri malla, du har virkelig noe å stri med! Syns synd på deg, og sender over bøttevis med styrke!

Skrevet

Dette var da veldig, du må prøve å samle krefter, men det hørtes jo vanskelig nok ut.

Kan jeg få spørre hvorfor du ikke ser ham før september?? Det er jo lenge til, ja!

Skrevet

Takk for all styrken, kjenner meg mer opplagt allerede...

Han har flyttet til et land som ligger midt på ekvator pga jobb og vi flytter etter i september siden det er verdens varmeste land og da er det best, siden vi har to barn på 3 år og 2,5 mnd, å vente til det blir kaldere. Det gir oss også tid til å ta alle vaksinene som er anbefalt, men avreisen blir utsatt for hver gang barna er syke så jeg krysser fingrene for at det ikke er noe sykdom rundt vaksinedatoene slik at det ikke utsetter flyttingen mer en nødvendig for min egen helses skyld.

Mannen min skulle egentlig ikke reise før i august, så ble det slutten av juni, men så ble det flyttet frem til 31 mai så da måtte han bare overlate alt som var igjen til meg siden han knaptnok fikk tid til å pakke det han trengte.

Skrevet

Ojoj!

Jeg tok alle fem (gul feber, difteri, tyfus etc) på en gang... Det var en "morsom" dag... Og to prøver mellom, pluss chest x-ray...

Veldig moro... Men gikk det og! Lykke til!

Skrevet

For meg går det greit å ta alle i en sleng, men for barna spes babyen så må han bli seks måneder før han kan ta gul feber og itillegg må han følge en mer intens vaksineringsplan enn det som er vanlig, dvs to vaksiner hver måned, lillemann må også ha litt tid i mellom vaksinene så da er det greit å ha flexi reise, men det er j**** kjipt å sitte igjen alene når man burde ha vært to og kanskje også litt familie til hjelp..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...