Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

her er en føreløpig nettside med noen bilder fra min store dag..

komme fler senere..

hilsen jody

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe

glemte å skrive link.. lol

www.jorunnogstian.blogspot.com

Skrevet

ska sei....du va ei fine brud:) kossen gjekk dagen da?? ska gifta meg te neste år eg....så eg har begynt å planlegga litt:)

Skrevet

dagen begynte topp..

sto opp kl 10 og pakket sammen kjolen for å gå til frisøren.. der fikk jeg champagne og druer og ble behandlet som en dronning.. søskenbarnet mitt kom å hentet meg hos frisøren og kjørte meg opp til kirken der mamma og pappa sto og ventet.. kirkeklokkene begynte å ringe og alt var ganske skummelt akuratt der og da mens jeg ventet. etter 5 min åpnet dørene seg og jeg så min elskede stå i finstasen opp ved alteret og ventet på meg.. han smilte, alt jeg kunne tenke på var at dette var den beste dagen i mitt liv. under hele seremonien holdt han i hånden min og såg på meg og smilte..

etter seremonien var det fotografering på ølberg strand. vi kjørte til stranden i en cadillac deville. en 40 år gammel amerikaner. vi tok foto og alt også reiste vi opp til universitetet i stavanger der vi hadde V.I.P rommet for oss sjøl, eller oss og 33 andre gjester. vi spiste tapas til middag og vi hadde masse gode kaker og alle som ville holdt tale. ut på kvelden ble det musikk og dans.

rundt kl 1 var jeg så trøtt og sliten etter å ha stått på så lenge og jeg sovnet i bilen på vei hjem..

vell hjemme var vi begge så slitne at vi sovnet i armene på hverandre..

alt var så romantisk..

håper du Kathy får en like strålendes dag som dette.

hilsen jorunn

Skrevet

Så fin kjole du hadde da:D Gratulere med vel overstått :D

Skrevet

GRATULERER !!! :)

Vi var heldige med været og må eg si - vi giftet oss samme dag i klepp kirke. Festen hadde vi på ganddal bydelshus. En helt fantastisk dag - DRØMMEDAG!

Såg ut som dere koste dere og - flott kjole du hadde !

Det er nesten litt trist at dagen er over synes jeg - men vi har så flotte minner - masse bilder og film ... så det går nok over ! hehe

Du kan se bilder fra bryllupet vårt på www.mariusskatten.piczo.com (under høytid/ferie- 07)

Ha en fin kveld

Skrevet

hey.. du hadde fine kjole du og.. hehe.. ja me fekk veldig fint ver.. var heilt utrolig.. kor tok du bildene henne=?

Skrevet

Gratulerer som frue=D

Såg utsom at dere koste dere kjempe mye! Det stråler av dere!!

Eg giftet meg og 26.mai, og vi hadde en super dag tiltross for regn...

Har lagt ut bilder på

www.vossatause.piczo.com under Bryllup

Skrevet

vi tok bildene i skeianeparken på sandnes. Gleder meg til å se dem - må vel bestille takkekortene så fort som mulig!! :)

gratulerer Lukas og englelen Noah !!! :)

Skrevet

Lukas og engelen Noah*1pp*

nydelig kjole..og håret ditt var nydelig..

Mamma til Marius :)

skeiane parken e jo heilt nydelig plass.. hehe.. håpe de blir fine

hilsen jorunn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...