Gå til innhold

Baby"bunad" til gutt str. 74 - noen som kan hjelpe??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal i bryllup om noen uker, og har bestemt meg for å ha på meg bunaden min (hardanger). Sønnen min på 7 mnd. skal være med, og nå har jeg satt meg i hodet at vi bør matche hverandre hvis jeg skal ha på meg bunaden. MEN alle butikkene er utsolgt (at jeg ikke tenkte på dette før 17. mai!!).

Har noen en liten "bunad"/festdrakt i str. 74 liggende, som de ikke har bruk for lenger? (Ja, jeg er klar over at det er litt på kanten å spørre om dette her, men tar sjansen.) Send meg i så fall en PM, så kan vi ta det derfra. Betaler en fair pris i forhold til plaggets nypris, naturligvis.

Håper at noen der ute kan hjelpe!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De hadde guttebunad igjen på coop OBS sist jeg var der:) Har dessverre bare jentebunader her:)

Skrevet

Takk for tipset, NuttaMi*+ Olivia, jeg kan sjekke der til uka. La du tilfeldigvis merke til rødnyansen på de bunadene? Rødfargen på bunaden min har en god del gult i seg...

Skrevet

Er fortsatt interessert i PM fra dere med en babybunad til overs, altså! :-)

Skrevet

Den til Olivia er nok litt mer vinrød, mørk rød...

Skrevet

Ja, ser det er en del vinrøde der ute. Går jo det også, men er ikke helt match i farge, da...

Skrevet

Takk for det, hüpf-kuh, har sendt mail. Skikkelig fin bunad.

Dytter innlegget opp for siste gang, for nå logger jeg av. Har du en babybunad str. 74 til overs, hører jeg gjerne fra deg. :-) Natta!

Skrevet

Vil bare advare deg om at siden de er "hel" fra rompa og opp så er de ofte litt korte i ryggen, Vår gutt er ikke lang for alderen,men han kunne ikke ha str 74 når han var 9 mnd, så vi kjøpte str 80. Den var helt prikk lik den som er på linken over her, kostet 249,- i en barnebutikk her (inkl. skjorte).

Den har vi selvfølgelig gitt bort, så lykke til! :)

Skrevet

Jeg har, men har ikke hjerte til å selge den...........sorry!

Skrevet

kjøpte en til junor på obs i fjord på coop obs og den matcher veldig godt med hardanger bunad.. sorry vil ikke selge min men den matcher i alle fall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...