NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 hvordan synes dere overgangen fra 2 til 3 var. Tenker særskilt da i forhold til tidsklemma. Noe dere føler dere måtte ofre? Trening, voksentid,annet? Synes det gikk flott med overgangen til to og regner egentlig med at det skal gå helt fint med tre også. Men tenker litt superegoistisk her da for et øyeblikk, sånn helt ærlig. Vi vil begge i utgangspunktet ha 3 barn...men har det ufattelig flott sånn vi har det nå og. Men føler det er en som mangler kanskje... Hvilke tanker har andre rundt nr 3?
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Det 3. barnet ble en utelukkende bonus:0) Ikke mere travelt i det hele tatt! Anbefales.... ;0)
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2007 Jepps det høres bra ut, hvor gamle er dine? mellomrom? =)
愛 siusiu 龍 Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 for meg var det en stoooor overgang..... for å si det slik, jeg gikk fra travel til verste jeg har vært med på travel. voksentid..nei trening...hahahahaha nei. annet...nei og atter nei.. kanskje andre har bare godt å si om å ha 3, men jeg er i det største stresshelvete jeg noen gang har forestillt meg! det eER stor overgang. jeg er i tillegg gressenke også så det har kanskje litt og si...
F-mor Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Syns det har vært kjempetravelt etter at vi fikk nr 3. Må nevne at hun ikke har sovet en hel natt siden hun ble født (16mnd) Før så kunne jeg slappe av, gjøre noe mens nr 2 sov, men nr 3 har aldri sovet noe om dagen så da er det alltid noe å henge fingrene i. Er vanskelig å plassere 3 barn om man skal ut på noe, iallefall 2små. Så vi går alltid hver for oss som regel. Dem er 9år, 2.5 og 16mnd Det første året har vært knall tøft, legger til at vi nesten ikke har noe avlastning. Gikk på skift hele døgnet, da dem ikke sov:-( La meg med klær på til tider. Så kommer jo husvask, oppfølgning av skole og fridtidsaktiviteter og jobb utenom. Men nå går det mye bedre da. 2.5åringen har blitt så stor at det svirrer litt fornuft oppi hodet, desuten er hun blitt kjempeflink til å legge seg, også sover hun stortsett hele natte nå :-) Minsten på 16mnd sover også litt bedre om natten, nå har hun faktisk sovet fra 2430-0700 to netter på rad:-) :-) Men selv om det har vært utrolig travelt, ville jeg ikke vært foruten. Disse tre er det største som noen gang har hent meg. Jeg trodde vi kun skulle få et barn, men tenk så kom det 3 :-) Kunne kansje tenke meg ett til om noen år, men jeg kan ikke ta tjangsen på å få et selv, mem kansje vi kan adoptere. Det at vi har to tette, gjør det nok ekstra travelt også vil jeg tro. Hadde vi fått nr tre nå, når nr to er 2,5år hadde det nok vært litt enklere.
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 Våre er 10, 6 og 2 år. Og snart kommer enda en:0) De to yngste her sov ikke hele natten før de var drøyt to år... Men jeg synes likvel det ikke er travelt! Har full jobb, som jeg trives i. I tillegg studerte jeg i fødselspermisjonene. Har en heim i noenlunde stand, men har ikke støv på hjernen;0) Vi har fredelige dager, helger og ferier. Holder bestemt fast ved at 3 er et herlig tall! ;0)
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 2. juni 2007 #7 Skrevet 2. juni 2007 Hehe...fikk to på en gang så jeg har ingen anelse om hvordan overgangen føltes. Men ei venninne sa at du merker det bedre fra nr 1 til nr 2. Nr 3 merker du ikke på samme måten. vet ikke om det stemmer jeg. Synes det er greit å være trebarnsmor. Litt vanskeligere med barnepass men det går..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå