Gå til innhold

Ninni:-)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har doffen klipt klørne, pelsen og skal vaske seg:-)) Må jo pynte seg for Cleo til mandag:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig!! hehe...

Jeg har spurt om hun skal være med til Doffen, og da snurrer hun rundt seg selv på gulvet og løper mot døra.. (kan kanskje ha noe med tonefallet mitt å gjøre, men...)

Cleo fikk ørene gredd i går, men i dag ser hun like vill ut. Vi skal prøve å bade i morgen, men klørne kan jeg bare glemme, det er det værste man kan gjøre mot stakkars lille hunden.

Men englevingene er tatt frem fra skapet, klare til bruk :)

Jeg må forresten innom Alnabru og betale resten og hente nye vogna (!!!) på mandag kl 10 og så kommer vi superfart til dere.

Skrevet

Kan være at hun også reagerer på ordet "være med"... doffen elsker å være med:-))

Kansje jeg kan få lov å klippe kløra hennes?? For her hjemme er det kun frode som får lov å ta klørene til doffen... Jeg får ikke lov... da blir han helt gaal... Jeg sa til doffen at han må oppføre seg som en gentelmann. For det kommer damebesøk til deg og damebesøk til mamma... da satt han å skakket på hodet:-) tihi..

jeg skal vaske gulvene i morgen, så alt er rent og pent her:-) sofaen er blitt skrudd sammen, og circe tar en svensketur i morgen:-))

Bare kom når du kommer:-))))

Skrevet

Det kan være hun reagerer på det, ja - det har jeg ikke tenkt på...

De er så søte når de skakker på hodet. Cleo gjør også det... med de største brune øynene, som om hun aldri har gjordt noe galt i hele sitt liv.

Du må gjerne prøve å klippe klørne hennes, men det er ikke sikkert du stiger i kurs, akuratt. Vi prøver :))

Appropos gulvvask - vi har kjøpt oss en "Svetlana" fra Clas Ohlson...en Robomop. Og den fungerer faktisk. Jeg satt og så på at den moppet stuegulvet i 1 1/2 time i går.

Skrevet

Jeg har merket at doffen reagerer på mange ord.. Merka det tidlig.. så når han var liten, så lærte jeg han navn på forskjellige personer:-)) Nå kan han skille mellom meg og sambo.. som er mamma og pappa:-)) Også er det mamma min som er mommo, søstra mi er tante xxx.. og pappa som er bestefar.-)) og når doffen er sammen med de, og vi sier gå å kose mommo... da løper han rett i fanget på mamma:-)) eller de andre vi sier han skal gå til. Og når vi reiser oss og skal noe, så sier vi skla du være med:-)) da løper han i sirkel og er helt gal av glede...

De stoooore brune bambi øynene blunker ofte:-)) også når de skakker på hodet sitt... blir jo helt varm om hjertet:-)))

Jeg skal gi henne litt godbiter mens jeg klipper kløra jeg:-) så ser vi hva som skjer:-)

den svetlana den vil jeg ha:-)))) ble det bra rent?

Skrevet

De øynene er en av grunnene til at storesøster Pia (dalmatiner) er myyye mer veloppdragen enn den lille rampen. Jeg klarer jo ikke kjefte på Cleo, sånn som jeg gjorde med Pia når hun var liten...

Svetlana vasker ikke, men støvmopper. Genialt for oss som har to hunder... støvet er jo tilbake før jeg har rukket å tørke over. Også går svetlana under alle møblene også... Og Cleo syntes den var utrolig spennende å følge med på...

her er link: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=390119

Skrevet

Jeg klarer ikke å være sint på doffen jeg heller.. hehehehehe.. Jeg ser på øynene hans og får vondt i hjertet. Han er ekspert på å gjøre seg så søt og uskyldig.. Kan Pia smile? Mamma har en dalmantier til nabo, og hu kan smile:-))))

Tror doffen også ville ha vært med svetlana:-) hehehehe.. gud doffen ligger på armen til sambo å snooooorker:-) er jo som en gammel mann:-))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...