Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Han er snart 15mnd. Legen sier det er pga jeg fortsatt ammer. Men jeg har alle tegn på graviditet innimellom, dvs ikke hele tida hver dag, men plutselig er jeg hoven i beina, kvalm, trøtt, svimmel. Har noen hatt hormonforstyrrelse etter fødsel? Jeg er ikke gravid igjen, tok test forrige uke. Men føler meg ikke bra
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Det kan gå spå lang tid, om du ammer, ja... Ventet selv i over 12 mnd. Nyt det så lenge det varer;0)
susemor-3 små Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Fødte for snart 13 mnd siden selv, og ingen mens foreløpig. Jeg sluttet å amme for 1 mnd siden, men det ser ikke ut til å hjelpe... Jeg er definitivt ikke gravid, men har også de fleste tegn på graviditet; murringer hver dag de siste 6 mnd, kvalme, trøtthet, masse svimmel og skjerpet luktesans. Etter at jeg fikk første barnet, tok det nesten 11 mnd før tanta dukket opp, og da sa gyn at det kunne ta inntil 6 mnd fra ammeslutt til mensen dukker opp, uten at det var "unormalt"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå