Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:-) Så fint!! Tenkte akkurat på deg. Hvordan er det ellers da??? Klem

Skrevet

Jeg er i fin form. Ingen regelsmessige kramper i dag :(

Og med deg?

Skrevet

Her skjer det ikke stort. Har vært med mannen min og demontert en trapp vi har kjøpt.. Gleda oss til å komme hjem å se hvordan det skulle bli.. og så passa den ikke.. og vi som har brukt halve dagen på å kjøre og demontere trapp, og i tillegg betalt 5000 kroner for den.. er lei av å gå i stige for å komme til vaskemaskinen. Men ser ut som om vi må fortsette med det en stund til..

Ellers la mannen min heller i hagen når vi kom hjem mens jeg har klippet halve plenen... orka ikke mer til slutt så satte meg i en stol og var moralsk støtte, frem til middagslaging...

Nå har jeg flata ut i stolen.. noen små kynnere.. Men tror de kommer av bringebærblad kapslene jeg akkurat svelga.. blir gjerne sånn litt etterpå.. Føler liksom ikke som om det skal komme noen baby innen nærmeste fremtid... får vel fortsette med plenklipping og luke litt i hagen i morgen.. hjelper vel i allefall ikke å sitte på rompa å se på tv og i dataskjermen.. det er utprøvd og virker ikke! Får vel jobbe litt med tålmodigheten.. den er ikke den beste om dagen, men hjelper jo når man har noe å gjøre da går tiden fortere...

He he.. ble langt dette .. men men...

Håper krampene kommer tilbake til deg da, så det lille gullet kan komme snart ;-) Klem

Skrevet

Jeg har kjeftet så fælt i dag jeg, så h*n tør vel ikke å komme ut :P

Jeg syns ikke det er så ille å være høygravid rent kroppslik sett, men jeg syns det er slitsomt å forberede seg til smerter man ikke vet hvordan er og når de kommer.

Vet alt om hvordan stigelivet er! Har selv en annenetasje uten tilhørende trapp til.

Skrevet

Du får si fra om du vil kjøpe en flott furutrapp til kr. 5000 da, jeg har en til overs !! Tihi..

Enig med deg.. er ikke så lett og vite hva man skal forberede seg til når man ikke har gjort det før.... Blir litt skremt når jeg leser fødehistorier hvor de ikke skjønner at de er i fødsel.. Spent på hvordan det hele kommer til å bli. Hadde vært enklere om man fikk beskjed om at det kom til å skje på den datoen klokka da og da.. LIker å planlegge jeg.. ikke så lett å planlegge detta gitt!

Skrevet

Blir spennende å se om det skjer noe snart da.. Skulle ikke du føde i Elverum? Kanskje vi havner der samtidig..:)

Skrevet

Elverum ja. Når har du termin junimor84?

Jeg har allerede 2 trapper til overs :)

Skrevet

Har termin samtidig som deg..og nå har jeg veldig vondt her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...