Tulletutta Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Ja det kan føre til at du blir kåt og du har sex og det går for mannen og fødselen er i gang fortidlig
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 ja, jeg tror jeg ville holdt meg unna den kyssingen!Er ikke bra for noen!I såfall ville jeg vurdert å ta no sånn plastfolie mellom deg og den du skal kysse, bare sånn just in case!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 Dere driver jo med direkte mobbing! Skjerp dere!
❤lille stjerne❤ Skrevet 2. juni 2007 #7 Skrevet 2. juni 2007 kremt.....men det er vel en her inne som har moret seg litt med å legge ut fleipete innlegg tror jeg? Tenker på den med sydenturen også. Det blir liksom litt drøyt å svare seriøst på det. Men kan selvsagt godt gjøre det også jeg: Nei, det er ikke farlig å kysse selvom du er gravid. Det gir nærhet, trygghet og gode følelser! Bortsett fra hvis den du tenker å kysse har f.eks kyssesyken eller andre smittsomme sykdommer. Da ville jeg nok latt det være for å prøve å slippe å få en infeksjon i tillegg da kroppen har nok å gjøre med å være gravid. Men sånn generelt sett så kyss i vei!
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 2. juni 2007 #8 Skrevet 2. juni 2007 huffda er det nå anonyme fra 1 trimester har gjort unna sine fullgådte 12 uker å kommer over hit nå?=) jaja, en dag sjer jo det og=) får ta slike innlegg med en klype salt, men dersom dette faktisk var et seriøst innlegg så NEI det er ikke farlig å kysse, untatt at du kan bli gravid av det da, men det tipper jeg at du allerede har skjønnt siden du spør her inne på 2.trimester=) hehe..
white lady Skrevet 2. juni 2007 #9 Skrevet 2. juni 2007 Jaså? Så man kan bli gravid av å kysse nå? Det var nytt for meg
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 2. juni 2007 #10 Skrevet 2. juni 2007 LOL Nå tror jeg noen har røyka seg skakk på bestefar sine sokker hehe.. Er det farlig me kyssing, ja jøss du kan få opp til fler barn samtidig, kanskje mellom 5-10 stykker...
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 2. juni 2007 #11 Skrevet 2. juni 2007 Men kan eg komme med noe som faktisk er morsomt nå? Da eg gikk gravid med min føreste for 10år siden kom tantejenta mi på 4,5 år og spurte om mye om babyen i magen - kossen den fikk mat, koffor magen ble stor, koffor det kom melk i puppene, o.s.v - heilt greie å svare på. Helt til hun spør "KOSSEN KOM BABYEN INN I MAGEN" hehe. Det ender med at mora som må svare på den... hu svarte i panikk " JO DEN KOMMER INN NÅR ME KYSSER" Denne har me ledd av mange ganger kan dere tro - så eg måtte smile av svarene deres.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #12 Skrevet 3. juni 2007 Tror det er noen som er lett hysteriske her inne! Du skal vel ikke tilfeldigvis til syden om tre uker :-)
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #14 Skrevet 3. juni 2007 Ja,det er fali d....Hold deg til å kysse hunder hvis du har eller kjenner noen.Særlig etter de har vaska seg mellom beina,og spist hestebæsj.D gjør jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå