Gå til innhold

Dere med gutter se hit!

Happiness♡*en jente&en gutt*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min er snart 15mnd og ganske opptatt av tissen sin. I dag så hadde han dusjet hos mormor og så hadde han drivi med den og nå sier mamma at noe hvitt hadde kommet ut...!

Er det normalt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, tja... Det er vel ikke akkurat unormalt?

Skrevet

det er nok puss som den lager for å holde seg ren. Spønk lages ikke før i puberteten:)

Skrevet

Mamma sa det hadde vært så mye som en liten morell...

Altså en god del til å være puss.

Kan de ikke ha utløsning uten sæd når de er små?

Syntes det er litt flaut når mamma skriver sånne meld om det.

Skrevet

Er jo ikke flaut da... Men syntes det var en rar ting å skrive melding om liksom ???

Skrevet

Haha, sånn er det å være guttemamma:) Det kreves mye mannlige hormoner og utvikling av testikler for å produsere sæd, så det var det ikke hvertfall:) Men det lages små hvite klædder rundt rota og under forhuden, dette har med "renhold fra neturens side" å gjøre. Det kan jo ha samla seg litt bare. Jeg tror ikke det er noe mystisk over det hvertfall:)

Skrevet

Jeg veit ikke noe om hva det der kan være, ville bare si at jeg skjønner at du synes det er flaut! Det hadde jeg synes også:o)

Skrevet

Han er omskåret.

Ja mamma er litt rar, derfor det blir flaut :P

Skrevet

Hehe, min mor hadde aldri skrevet noe slikt, er nok derfor jeg reagerte på det ;-)

Skrevet

Ja.

Hvorfor kunne hun ikke bare ha latt vær å si noe om det...?

Nå sitter jeg og tenker på det.Hun tenkte først på om det var farlig, derfor hun spurte, men hvordan skal jeg vite det da?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...